  • 51. Data: 2011-05-19 18:30:46
    Temat: Re: święte krowy
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 19:29, identifikator:
    20040501 pisze:

    > no ale forum jest po to, żeby Ktoś odpowiadał,
    > jak nie chce to jego wola...

    Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę.

    JK

  • 52. Data: 2011-05-19 18:35:38
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 20:13, Marek Borowski pisze:

    > Bo jest. W regulaminie elektrondy nie ma nic
    > na temat polskich liter.

    A masz swój regulamin? Jest w nim napisane, że
    nie należy srać w gacie? BTW - elektRONdy?

    > Ja tam sie nie myle z w/w ale ty najwyrazniej
    > czesto robisz laske. :-)

    No, no, widzę tu kolejne wcielenie wujka
    Staszka, mistrza ciętej riposty.

    > A w czym jest problem aby wytlumaczyl ?

    Nie wiem ale zakładam, że w tym, iż niektórym
    po prostu nie chce zniżać się do pewnego poziomu.

    JK

  • 53. Data: 2011-05-19 18:46:34
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 20:07, __Maciek pisze:

> [...]
    > czuję że rządzę, że jestem ważny, wspaniały. Typowe jest że osoby o
    > takiej mentalności (i nie mam teraz na myśli tylko moderatorów z
    > elektrody) to zawsze osobnicy prymitywni, ograniczeni, zakompleksieni,
    > zwykle mało inteligentni. To taki typ "nie wolno fotografować bo nie,
    > bo ja tak powiedziałem", "nie wpuszczę tą furtką, zapier... sobie
    > naookoło" (bo dyrektorem banku jakoś nie zostałem a ta furtka to
    > jedyne czym rządzę, więc dowartościuję się w ten sposób, takim ważnym
    > zarządzeniem). CHIWD...
    >
    > Dobrze że jest usenet. Tutaj panują normalne zasady.

    Zamykam twój temat.

    --
    JK

  • 54. Data: 2011-05-19 19:38:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Thursday, May 19, 2011, 7:29:15 PM, you wrote:

    > no ale forum jest po to, żeby Ktoś odpowiadał,

    Ilu osobom ty pomogłeś? Jaki masz dorobek poza głupimi pytaniami?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2011-05-19 19:47:27
    Temat: Re: [Rant] Re: święte krowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Thursday, May 19, 2011, 8:18:08 PM, you wrote:

    > Albo to:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1999490.html

    > Koleś się napracował (albo skopiował*) i liczył na pomoc a tu bach - do
    > kosza, bo zaniża poziom.

    Na pomoc czy zrobienie za niego rozkładu czujek?

    > * raczej nie kopia, bo rozmieszczenie czujek faktycznie nieprofesjonalne.

    > Tu też nie rozumiem o co chodzi (kto i co zaniża?):
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1999343.html

    Raczysz żartować?

    > Albo tu:

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1985891.html

    > Koleś napisał z małej litery - i co z tego?
    > Dostał ostrzeżenie - w porządku, ale to nie powód żeby wywalać cały
    > temat i niszczyć pracę innego użykownika.

    Koleś uparcie, we wszystkich postach, lekceważył zasady polskiej
    pisowni. Zlekceważył również prośbę moderatora o poprawienie postów.

    Swoją drogą - głęboko musiałeś grzebać, żeby to znaleźć...

    > Tu też moderator sobie wywalił cały temat:

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1999141.html

    Też bym wywalił - przecież to dziecinada. Panelik 7.5W ma mu uratować
    bilans energii?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2011-05-19 19:54:26
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 19-05-2011 20:35, JK wrote:

    > A masz swój regulamin? Jest w nim napisane, że nie należy srać w gacie?
    Bredzisz. Brak polskich znakow byl juz standardem kiedy ty nie jeszcze
    nie miales pojecia o internecie. Potem pojawili sie jacys urwani z
    choinki goscie ktorym to przeszkadzalo.

    > BTW - elektRONdy?

    Jakos nie przeszkodzilo ci to w zrozumieniu.

    > Nie wiem ale zakładam, że w tym, iż niektórym po prostu nie chce zniżać
    > się do pewnego poziomu.

    Nikt nikogo nie zmusza do odpowiedzi, tak samo jak nikt nikomu nie
    powinien zabraniac pytac. To chyba powinno byc normalne nie ?

    Pozdr

    Marek

  • 57. Data: 2011-05-19 20:09:22
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 21:54, Marek Borowski pisze:

    > Bredzisz. Brak polskich znakow byl juz
    > standardem kiedy ty nie jeszcze nie miales
    > pojecia o internecie. Potem pojawili sie jacys
    > urwani z choinki goscie ktorym to przeszkadzalo.

    No nie wiem. Dla mnie brak polskich znaków
    zawsze był ułomnością. Dlatego też teraz, gdy
    polskie znaki są normą, tych którzy nie umieją
    ich napisać taktuję jako ułomnych.
    A co do stażu internetowego, to oczywiście nie
    mam zamiaru się z tobą licytować ale
    przypuszczam, że ja posługiwałem się
    internetem gdy ty na gówno mówiłeś "papu".

    > Jakos nie przeszkodzilo ci to w zrozumieniu.

    Nie przeszkodziło mi, bo wcześniej
    przeczytałem n postów na temat elektrody.
    Niezależnie od tego uważam cię za prostaczka
    próbującego ze swojej ułomności uczynić zaletę.

    > Nikt nikogo nie zmusza do odpowiedzi, tak samo
    > jak nikt nikomu nie powinien zabraniac pytac.
    > To chyba powinno byc normalne nie ?

    Widocznie jednak właścicielowi elektrody
    przeszkadza. I możesz tu sobie płakać jak ta
    cipka i nic to nie zmieni.

    JK

  • 58. Data: 2011-05-19 20:40:14
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wydaje się Wam, drogie poelektrodowe sieroty, że przysłowiowy brak
    > kropki na końcu zdania jest nieistotny.

    Ze tez ludzie pisza cos na forach skoro usenet jest wygodniejszy i
    Google pamieta. No i nie ma cenzury. Co z kolei ma ten minus, ze samemu
    trzeba "moderowac". Jak gosc wali ortami, to mozesz nie odpisywac, albo
    zwrocic uwage. Jak na to zareaguje agresja, to lajza i dyskutowac nie ma
    sensu.
    Nie moge za to zrozumiec mentalnosci ludzi, ktorzy sa moderatorami i
    tych, ktorzy sie godza na to, by ktos inny za nich ocenial, co moga
    przeczytac, a co nie. Ci pierwsi to zwykle tacy niespelnieni ORMOwcy,
    tacy co jada lewym pasem 40km/h, albo blokuja pas ktory sie konczy na
    kilkaset m przed zwezeniem. Ci drudzy... nie odkryli usenetu;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 59. Data: 2011-05-19 20:47:58
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 19.05.2011 21:47, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na pomoc czy zrobienie za niego rozkładu czujek?

    Przecież narysował rozkład (niektóre nawet nieźle) - gdyby dał goły plan
    i "narysujcie mi czujki" to można by się wkurzyć... ale komu taki temat
    przeszkadza? Zwłaszcza, że zwykle znajdzie się ktoś, kto nie ma nic do
    roboty i mu narysuje.

    > Raczysz żartować?

    Temat błahy, ale tylko pozornie. Ja bym ci kazał skrócić kabelek takiego
    chińskiego badziewia i jeszcze żeby się to spodobało (estetycznie)
    klientowi. Najciekawsze jest to, że autor tego tematu będzie w stanie to
    zrobić i nie musi nawet znać prawa Oma - musi tylko pogrzebać w koszu...

    > Koleś uparcie, we wszystkich postach, lekceważył zasady polskiej
    > pisowni. Zlekceważył również prośbę moderatora o poprawienie postów.
    >
    > Swoją drogą - głęboko musiałeś grzebać, żeby to znaleźć...

    Głęboko? Przeglądnąłem tylko dwie strony kosza, w których coś było
    oprócz skasowanego postu - wszystkie posty z dzisiaj.

    > Też bym wywalił - przecież to dziecinada. Panelik 7.5W ma mu uratować
    > bilans energii?

    A po co montują takie fabrycznie w samochodach?

    Jest mnóstwo bezensownych i dziecinnych konstruckcji i co? Moderator ma
    decydować co ma dla mnie sens a co nie?
    Mnie się podoba panel to go montuję.

    Mirek.

  • 60. Data: 2011-05-19 21:00:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Thursday, May 19, 2011, 9:54:26 PM, you wrote:

    [...]

    > Bredzisz. Brak polskich znakow byl juz standardem kiedy ty nie jeszcze
    > nie miales pojecia o internecie. Potem pojawili sie jacys urwani z
    > choinki goscie ktorym to przeszkadzalo.

    Mnie też chcesz na ten temat pouczać?

    Brak polskich liter był standardem na _jednej_ polskiej grupie
    dyskusyjnej: soc.culture.polish. 20 lat temu. Ponieważ grupa ta
    powstała w USA i język polski (bez znaków diakrytycznych) był jedynie
    na niej dopuszczony.

    ZANIM w Polsce pojawił się Internet, istniały inne sieci - amatorskie.
    I tam był ustalony standard polskich liter - FidoMazovia. I 20 lat
    temu pisaliśmy jak najbardziej po polsku.

    Jak w połowie lat 90-tych pojawiły się grupy dyskusyjne w hierarchii
    pl.*, to ich właściciel ustalił standard ISO-8859-2 jako obowiązujący
    standard polskich liter. I od tamtej pory, czyli samego początku
    istnienia grup dyskusyjnych, piszemy po polsku.

    Nigdy nie istniał standard braku polskich znaków. To jedynie nikła
    część upartych lamerów usiłuje coś takiego wmawiać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl