  • 21. Data: 2019-11-14 12:56:00
    Temat: Re: Ranne rozmowy o Twizy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali. A
    smartem się da.
    Chyba na dachu, ech Zenek zenek, Ty jak coś palniesz.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2019-11-14 15:30:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 12:56:07 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Chyba na dachu, ech Zenek zenek, Ty jak coś palniesz.

    http://smartklub.pl/t-453-bagaznik-dachowy--17703
    Da się? Da się.

  • 23. Data: 2019-11-14 15:32:30
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-14 o 06:30 -0800, Kris napisał:

    > http://smartklub.pl/t-453-bagaznik-dachowy--17703
    > Da się? Da się.

    Niepotrzebne kombinowanie.

    http://clubsmartcar.com/uploads/post-15511-0-5709120
    0-1425778893.jpg

    Mateusz

  • 24. Data: 2019-11-14 18:13:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 13/11/2019 18:54, Zenek Kapelinder wrote:

    >Chyba k*rwa na przyczepie. 43" w kartonie ledwo weszlo do Vectry C
    >kombi.

    Do Vectry kombi ? Nie probowalem 55", ale bagaznik tam wielki i fotele
    sie skladaja.
    Jaka wysokosc ma karton - tzn chodzi o ten rozmiar, co w stojacym
    telewizorze.

    Jesli przejdzie przez tylna klape, to sie zmiesci, a jest tam dosc
    szeroko.

    No i relingi sa na dachu :-)

    Natomiast ... nie probowalem tez na hulajnodze, ale wydaje sie, ze
    powinna pomóc.
    Zawsze to wygodniej pudlo wiezc, niz niesc, a do niesienia dwoch
    trzeba, bo rozmiar niewygodny ...

    i chyba nawet bardziej hulajnoga pomoze, niz smart :-)

    J.

  • 25. Data: 2019-11-14 18:30:08
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Nie mam nic do twizy z wyjatkiem zastrzeżeń co do ceny.

    Poza tym, trzeba zapinać pasy, na hulajnodze nie trzeba.

  • 26. Data: 2019-11-14 18:34:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-14 11:47, K wrote:

    > W ogole zaden elektryczny na baterie nie ma obecnie sensu. Splace
    > Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa. Jak
    > dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.

    Nie zrozumiałeś przesłania. Nie chodziło o to czy Ci się ekonomicznie
    opłaca tylko czy ma sens.

  • 27. Data: 2019-11-14 18:34:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-14 18:30, t-1 wrote:

    > Poza tym, trzeba zapinać pasy, na hulajnodze nie trzeba.

    :-)

  • 28. Data: 2019-11-15 07:12:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 11:47, K pisze:
    > Splace Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa.
    > Jak dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.

    Skoro spłacisz kredyt to po co chcesz zaciągać nowy?
    Czyżbyś był jednym z tych, którzy bez względu na dochody - zawsze muszą
    mieć długi?

    --
    MN

  • 29. Data: 2019-11-15 08:38:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Nov 2019 10:13:24 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Za 60 tysiecy można mieć smarta za 5000 i do końca życia na paliwo do niego.

    No, jak sie ropa zacznie konczyc, to paliwo niekoniecznie :-)
    Chyba, ze masz na mysli o konca zycia Smarta :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-11-15 08:39:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 10:47:38 +0000, K napisał(a):
    > W ogole zaden elektryczny na baterie nie ma obecnie sensu. Splace
    > Insignie i za 4 lata zobacze jak wygladaja elektryczne na ogniwa. Jak
    > dalej beda w powijakach to biore nastepnego dizla.

    Na ogniwa paliwowe ?
    A gdzie bedziesz wodór tankowal ?

    J.