  • 1. Data: 2019-11-13 18:30:24
    Temat: Ranne rozmowy o Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Rozmowa 1
    Pracownik systemów boiskowych
    - Chciałem zobaczyć jak się to otwiera.
    - No właśnie tak.

    Miła rozmowa o walorach małego samochodu

    Rozmowa 2
    Operator śmieciarki
    - Ile kosztuje taki samochodzik?
    - Normalnie to 60 tysięcy, ale można kupić taniej
    - Aaa

    Rozmowa 3
    Koledzy w pracy idą i z daleka
    - O jeeest właściciel
    - No co tam?

    Miła pogawędka o osiągach, gdzie ładuję itp itd

  • 2. Data: 2019-11-13 19:13:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za 60 tysiecy można mieć smarta za 5000 i do końca życia na paliwo do niego. Smart ma
    drzwi, elektryczne szyby, czasami elektrycznie otwierany dach, skuteczne ogrzewanie,
    klimatyzacje, poduszki itd. Znaczy się ma to wszystko czego nie ma twizy To ja
    wybieram smarta.

  • 3. Data: 2019-11-13 19:20:05
    Temat: Re: Ranne rozmowy o Twizy
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 13 listopada 2019 12:13:26 UTC-6 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    ogrzewanie, klimatyzacje, poduszki itd. Znaczy się ma to wszystko czego nie ma twizy

    W sumie mozna miec za to 20 calkiem fajnych hulajnog i plaszczy przeciwdeszczowych.
    I w sumie wyjdzie na to samo :)

  • 4. Data: 2019-11-13 19:54:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali. A smartem
    się da. Nie ma żadnego racjonalnego powodu zeby kupic za 60 tysiecy dwie hulajnogi
    połączone kawałkiem sklejki. Jesli hobbystycznie ktos kupuje twizy to ok. Nie mam nic
    do twizy z wyjatkiem zastrzeżeń co do ceny. Jest wielokrotnie przewartościowany w
    stosunku do możliwości.

  • 5. Data: 2019-11-13 19:58:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 19:13, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    ogrzewanie, klimatyzacje, poduszki itd. Znaczy się ma to wszystko czego nie ma twizy

    Przecież mam poduszki. Mam drzwi. Szyby też jakieś mam. Smart ... to
    jest moja druga miłość, ale ... elektryczny nie kosztuje 5 tysięcy. W
    ogóle żaden sensowny tyle nie kosztuje.

  • 6. Data: 2019-11-13 20:06:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 19:58, kk wrote:

    > Przecież mam poduszki. Mam drzwi. Szyby też jakieś mam. Smart ... to
    > jest moja druga miłość, ale ... elektryczny nie kosztuje 5 tysięcy. W
    > ogóle żaden sensowny tyle nie kosztuje.

    Sensowny kosztuje mniej więcej 120 tysięcy.

  • 7. Data: 2019-11-13 20:07:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 19:54, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    Nie mam nic do twizy z wyjatkiem zastrzeżeń co do ceny. Jest wielokrotnie
    przewartościowany w stosunku do możliwości.

    Oj chłopie chłopie. Po prostu nie masz jaj.

  • 8. Data: 2019-11-13 20:19:20
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, November 13, 2019 at 7:54:42 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie wyjdzie na to samo. Hulajnoga nie da się przewieźć telewizora 55 cali.

    to co ~miesiac kupujesz nowy? ;)
    aktualnie przy zakupie drozszych sprzetow (TV 55" raczej sie lapie) dostawa na
    miejsce za free...
    BTW a wsadzisz to do smarta? ;) ja plasme panasonica wsadzilem na styk do astry F
    sedan ;)

  • 9. Data: 2019-11-13 20:30:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-13 20:06, kk wrote:

    > Sensowny kosztuje mniej więcej 120 tysięcy.

    No i Smart to pół auta a Twizy ... ćwierć. Zaparkuję tam, gdzie nawet
    Smart nie mieści się.

  • 10. Data: 2019-11-13 21:09:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli uwazasz ze wsadzenie telewizora 55 cali jest kluczowe to znaczy że inteligencja
    nie jest Twoja najmocniejszą cecha. To chodzi o to że smart jest malym samochodem a
    twizy pomimo że ma cztery kola samochodem jeszcze nie jest. Do tego jakis pojebany
    sposób wynajmowania akumulatora. To jesli nie twizy to może inne twizy.
    https://spidersweb.pl/autoblog/renault-twizy-kopia/
    Twizy to jeszcze nie nazwana klasa pojazdów miejskich. Zdaje sobie sprawę że model
    transportu w dużych miastach musi się zmienić. Twizy jest jedna z wielu odpowiedzi
    przemysłu na zapotrzebowanie na pojazdy miejskie.