  • 1. Data: 2009-10-06 08:09:10
    Temat: Ranking sprzedazy w japonii
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Witam!

    http://www.optyczne.pl/2282-nowość-Ranking_sprzedaży
    _aparatów_z_wymienną_optyką.html

    Co ciekawe, jeśli chodzi o sprzedaż to u4/3 łącznie ma 15% rynku aparatów z
    wymienną optyką, a sony ... brak.

    Ranking obejmuje tylko japonię, gdzie Sony nigdy nie miało dobrej marki, ale
    i tak to zestawienie jest ciekawe. Mnie najbardziej cieszy bardzo dobra
    sprzedaż u4/3.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 2. Data: 2009-10-06 08:19:16
    Temat: Re: Ranking sprzedazy w japonii
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Mnie najbardziej cieszy bardzo dobra sprzedaż u4/3.

    A co, masz % od sprzedazy? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-10-06 08:23:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Winetoo wrote:

    > Co ciekawe, jeśli chodzi o sprzedaż to u4/3 łącznie ma 15% rynku aparatów z
    > wymienną optyką, a sony ... brak.

    Zaraz przyjdzie taki jeden i będzie bulgotać :>

  • 4. Data: 2009-10-06 08:26:23
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Co ciekawe, jeśli chodzi o sprzedaż to u4/3 łącznie ma 15% rynku aparatów
    > wymienną optyką, a sony ... brak.

    W Japonii sprzedają się dobrze wszystkie małe gadżety, taka specyfika...

  • 5. Data: 2009-10-06 08:30:37
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 6 Paź, 10:09, "Winetoo" <

> [...]
    wymienną optyką, a sony ... brak.

    > Ranking obejmuje tylko japonię, gdzie Sony nigdy nie miało dobrej marki, ale
    Sony produkuje masowy sprzet i w tej klasie jest najlepszy. Kiedys
    sparzyl sie na probie wprowadzenia beta, i na innych wysokiej
    jakosci pomyslaw, wiec wie ze bedziewie ma wysoki zbyt, i uznanie u
    przecietnego konsumenta :-((
    StaM

  • 6. Data: 2009-10-06 08:57:28
    Od: StaM <a...@y...com>

  • 7. Data: 2009-10-06 09:27:40
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A co, masz % od sprzedazy? :)

    Nie, mam nadzieję, że albo Canon i Nikon nabiorą ochoty na te 15% procent
    rynku i wypuszczą swoje małe aparaciki z wymienną optyką, albo liczba
    użytkowników systemu u4/3 przekroczy liczbę od której niezaależnym
    producentom opłaca się projektować nowe szkła dla tego systemu.

    Po prostu odpowiada mi idea małego aparatu z wymienną optyką, ale na razie
    od zmiany systemu powstrzymują spore braki w optyce u obu producentów (O i
    P)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 8. Data: 2009-10-06 09:32:11
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Winetoo napisał(a):
    > U?ytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie, mam nadzieje, ?e albo Canon i Nikon nabior? ochoty na te 15% procent
    > rynku i wypuszcz? swoje ma?e aparaciki z wymienn? optyk?, albo liczba
    > u?ytkowników systemu u4/3 przekroczy liczbe od której niezaale?nym
    > producentom op?aca sie projektowaae nowe szk?a dla tego systemu.

    Nabiorą, i pewnie wkrótce coś pokażą, ale jeśli chodzi o canona to
    pewnie dopiero w przyszłym roku:

    http://www.dpreview.com/news/0909/09093002pmacanon.a
    sp

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2009-10-06 09:40:27
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ranking obejmuje tylko japonię, gdzie Sony nigdy nie miało dobrej marki,
    > ale i tak to zestawienie jest ciekawe. Mnie najbardziej cieszy bardzo

    a jak wytłumaczycie pozycję PENa
    prawie 20% w czerwcu i tylko
    prawie 6 w sierpniu.

    lud się zachwycił folderami po czym zapoznał się osobiście i się
    rozczarował?

  • 10. Data: 2009-10-06 10:38:20
    Od: John Smith <u...@e...net>

    TheGuru napisał(a):
    > a jak wyt?umaczycie pozycje PENa
    > prawie 20% w czerwcu i tylko
    > prawie 6 w sierpniu.
    >
    > lud sie zachwyci? folderami po czym zapozna? sie osobi?cie i sie
    > rozczarowa??

    Albo się nisza wypełniła :-)

    --
    Mirek