  • 11. Data: 2010-06-08 21:02:52
    Temat: Re: Ranking najbardziej popularnych modeli laptopów
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-08 16:04, Piotr M pisze:

    > Tak myślisz, że będzie to miarodajne? Tylko kurcze tam tak jest, że
    > ponad połowę ofert to licytacje i nie wiadomo w jakich cenach się
    > skończą. Druga sprawa ze tam bardzo dużo sprzętu nie ma. Powiedzmy 100
    > laptopów. I wystarczy że jedna czy dwie firmy wrzucą z 20 aukcji jednego
    > modelu i już kicha (np akurat taką partie sobie przywieźli na paletach).

    Myślisz że opinie tu umieszczone są bardziej miarodajne ?

    > I w celach komercyjnych i w celach wiedzy i w celach osobistych, np
    > gdybym miał kupić komuś w rodzinie taki.

    to kup najdroższy na jaki cię stać t42 - moja sugestia, jak dobrze
    poszukasz to bedzie matryca SXGA+

  • 12. Data: 2010-06-08 21:23:59
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    ApanasBudriszko pisze:

    > to kup najdroższy na jaki cię stać t42 - moja sugestia, jak dobrze
    > poszukasz to bedzie matryca SXGA+

    Niewiele droższy będzie T43p z matrycą 15" 1600x1200, bywają na Allegro
    poniżej 1500 zł, a to jest najlepszy model z ostatnich prawdziwych
    ThinkPadów.

    T.

  • 13. Data: 2010-06-09 21:11:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Różnica jak między Boschem, a Siemensem.

    -----

  • 14. Data: 2010-06-09 21:12:33
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tyle że na takiej matrycy w laptopie nie da się pracować w 95% zastosowań.

    -----

  • 15. Data: 2010-06-15 10:28:10
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle że na takiej matrycy w laptopie nie da się pracować w 95% zastosowań.

    dlaczego? pytam - nie prowokuję:

    sam mam obecnie 8,9 cala 1024*600.
    w czym wymieniona matryca 15" 1600*1200 jest tak fatalna, że nie można jej
    uzyć do 95% zastosowań?

  • 16. Data: 2010-06-15 13:01:55
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 9 Jun 2010 23:12:33 +0200, ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
    wrote:

    >Tyle że na takiej matrycy w laptopie nie da się pracować w 95% zastosowań.
    Rze co?? Miałem (troszką mniejszą) matrycę w starym lapku. Ona była po
    prostu fantastyczna. Jak przesiadłem się na to cudo co teraz mam (800
    w pionie) to przez miesiąc nie mogłem dojść do siebie. Do dzisiaj jest
    za mała i niewiele się na niej mieści i wspominam tą starą, jaka to
    była fajna.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 17. Data: 2010-06-15 14:09:26
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Wed, 9 Jun 2010 23:12:33 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tyle że na takiej matrycy w laptopie nie da się pracować w 95% zastosowań.

    Duza rozdzielczosc, mala matryca. Masz na mysli maly rozmiar czcionki?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2010-06-17 13:00:18
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No niestety, dokładnie, szczególnie pod w2k.
    1600*1200 na laptopowej (a więc o marnawej jakości) matrycy to porażka, no chyba, że
    ktoś samą grafikę obrabia (np. AutoCAD "w
    terenie" itp.).

    Wybierając następny zrobiłem więc downgarding (musiałem długo szukać) do 1400*cośtam.
    I tak jest ledwo ledwo (szczęśliwie pod xp jest lepiej z czcionkami niż pod w2k).

    -----