  • Data: 2009-10-29 14:59:59
    Temat: Re: Random
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiek Zychowicz pisze:
    > Kiedyś (dawno) były do PS pluginy generujące fraktale i wypełnienia
    > oparte na fraktalach. Alien Skin się toto nazywało. Nie udało mi się
    > nigdy wygenerować podobnego wzorka, nawet gdy potrzebowałem. W pakiecie
    > Corela (również w PhotoPaincie) również są pluginy generujące tekstury.
    > Znamiona losowości nosi np. ta, która generuje coś w rodzaju kamienia w
    > PhotoPaincie. Dużo więcej odmian jest w Corelu wektorowym - w trybie
    > wypełnienia teksturą.
    >
    > Ale czy i jak to miałoby pomóc - pojęcia nie mam. :-)

    Spróbuję się jeszcze pobawić. W najprostszym wydaniu potrzebuję warstwę
    do przykrycia oryginału, która miałaby rozkład losowy o różnej
    granulacji (w szczególności byłaby jednobarwna). To może być ciekawe
    przy wszelkich animacjach, a także przy ''humanizowaniu'' nowoczesnych
    strumieni video. Wiem, że do tego są specjalne programy, ale z szopa
    wycisnąłbym dużo więcej... zresztą tu przykład obrobionego
    quasistrumieniowo filmu w szopie:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/flash/01.htm
    (10 sekund, ale 4Mb więc raczej trzeba poczekać, a najlepiej ściągnąć i
    oglądać vlc).
    Pierwsza klatka została obrobiona ręcznie, reszta leci z akcji. Niestety
    premiere nie ma aż takich ''zdjęciowych'' narzędzi. Nota bene zrobiłem
    tam błąd - światła/cienie są za mocne i ''wędrują'' za obiektami. Czego
    nie widać na statycznym zdjęciu, rzuca się w oczy od razu na filmie. Ale
    to tylko testy. Film z EP1.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl