  • 1. Data: 2010-12-27 12:08:41
    Temat: Ramówka BBC HD w Nce
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam :-)
    Dzisiaj zassałem z netu odcinek Top Gear - Middle East Special nadawany
    wczoraj, czyli 26 grudnia wieczorem jak wynika z logo na ekranie przez
    BBC HD. W ramówce tegoż kanału nadawanego w Nce nie ma ani śladu po Top
    Gear a nadawane są przez cały dzień jakieś dwa dziwne seriale. Ktoś mnie
    oświeci jak to jest z tymi ramówkami i od czego to zależy ??

    Pozdro
    WOJtek

  • 2. Data: 2010-12-27 12:28:50
    Temat: Re: Ramówka BBC HD w Nce
    Od: pawell32 <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 13:08, Clawfinger pisze:
> [...]
    > Gear a nadawane są przez cały dzień jakieś dwa dziwne seriale. Ktoś mnie
    > oświeci jak to jest z tymi ramówkami i od czego to zależy ??

    przecież BBC HD emitowane u nas jest polską wersją, więc
    po pierwsze to może być zupełnie inny program,
    po drugie ktoś to musi przetłumaczyć.
    po trzecie poza serialami nie wiele tam jest z tego co widzę,
    a oryginalnej wersji nie znam.

    --
    pozdrawiam. pawell32

  • 3. Data: 2010-12-27 14:00:05
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

> [...]
    > Gear a nadawane są przez cały dzień jakieś dwa dziwne seriale. Ktoś mnie
    > oświeci jak to jest z tymi ramówkami i od czego to zależy ??

    W Polsce To Gear najczęściej można oglądać na BBC Knowledge. W wersji HD
    w n będzie od 1 lutego.

  • 4. Data: 2010-12-28 08:20:46
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

> [...]
    > po pierwsze to może być zupełnie inny program,
    > po drugie ktoś to musi przetłumaczyć.
    > po trzecie poza serialami nie wiele tam jest z tego co widzę,

    A sport jakiś tam jest? Na angielskim BBC HD leci F1 jak jest sezon.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-12-28 15:50:04
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-12-28 09:20, bufi pisze:

    > A sport jakiś tam jest? Na angielskim BBC HD leci F1 jak jest sezon.
    Prawa do F1 ma Polsat

  • 6. Data: 2010-12-29 21:10:28
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    MF[PL] wrote:

    > Prawa do F1 ma Polsat

    F1 to był przykład. Chciałem wiedzieć czy w ogóle jakis sport
    jest, czy to kolejny kanał w stylu FoxLife czy inny AXN.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-12-29 21:34:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/bbc-hd/

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-12-30 17:02:17
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > F1 to był przykład. Chciałem wiedzieć czy w ogóle jakis sport
    > jest, czy to kolejny kanał w stylu FoxLife czy inny AXN.

    Mnie to bardziej przypomina TVP HD - sporo seriali własnej produkcji
    (komediowe, obyczajowe itp.), czasem jakaś przyroda - zdarzają się nawet
    fajne jak Ziemia (Planet Earth) czy Dzikie Chiny, albo mniej fajne gdzie
    jakiś pan "oprowadza" do danym kraju. Sportu brak. Większość programów to
    serie po 6 - 10 odcinków powtarzane co miesiąc albo dwa