-
Data: 2024-12-02 13:06:09
Temat: Re: Rambo 2024. Co z radio-stopem
Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2.12.2024 o 11:54, Shrek pisze:
> W dniu 02.12.2024 o 11:39, io pisze:
>
>>> Na kolei ma większy sens,
>>
>> Jaki niby?
>
> Pociągów jest mniej i obsługują to ogarnięci ludzie a nie randomowi
> kierowcy. I działa.
Tak samo na drodze jeżdżą tylko kierowcy. Ale na razie nadać może każdy.
Jakby nie mógł każdy to trochę by straciło sens.
>
>>> ale co do meritum
>>>
>>> 1 - mówimy o kraju gdzie ludzie zostają na przejeździe bo boją się
>>> szlabanu wyłamać (ktory jest w tym celu zaprojektowany)
>>
>> Wszystkiego się boją ale w tym przypadku raczej o to nie chodziło.
>
> Skoro kolo nie zjedzie z przejazdu bo się boi wyłamać zapory to napewno
> wciśnie autostopa:P
Z zachowania nie wynika, że bał się wyłamać kolejną zaporę. Myślę, że w
ogóle nie zdążył sobie uświadomić jak dużym zagrożeniem jest
pozostawanie na przejeździe.
>
>>> 2 - trzeba by zrobić infrę do tego, a tymczasem nawet na kolei gdzie
>>> wymaga to mniejszych nakładów jest to stystem archaiczny bo nie ma
>>> uzasadnia ekonomicznego żeby to zmienić.
>>
>> Radio-stop jest archaiczny, ale systemy sterowania ruchem przyszłością
>> zarówno na kolei jak i zwykłych drogach.
>
> Ale jest, bo jest "przy okazji". Niewiele kosztuje a działa.
No a na drodze za dużo systemów prowadzenia ruchu jeszcze nie ma.
>
>>> 3 - co ze "starymi" samochodami.
>>
>> Dostosować.
>
> Już biegnę. Samochody za tanie?
Możesz pociągiem jeździć :-)
>
>>> 4 - już widzę jak jakiś dupek który potrafi wychamować (nie
>>> poprawiać) na autostradzie bo ktoś mu za wolno spierdalał z lewego
>>> pasa ma taki przycisk.
>>
>> Demonizujesz jednostkowe jednak przypadki.
>
> Takich przypadkow są dziesiątki dziennie w kraju. Jak nie setki (może
> nie na autostradzie)
No ale co z tego? Dużo kierowców to i dużo przypadków. Lokalne, nie wiem
po co liczysz ile ich jest w kraju.
>
>>> i tak pewnie do dziesięciu bez problemu. Bez sensu. Już lepiej w
>>> aktywne tempomaty iść które jak wykryją przeszkodę to same hamują bez
>>> znaczenia czy włączone przez kierowce.
>>>
>>>
>>
>> No i ten pewnie miał aktywny, ale nie niezależny od kierowcy.
>
> I w tym problem. Kierowcy to blokują (nawet nie przyciskiem a
> przesłaniając radar).
>
I nadal da się jechać?
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.24 13:37 Shrek
- 02.12.24 14:41 heby
- 02.12.24 16:53 J.F
- 02.12.24 17:47 Shrek
- 02.12.24 17:55 io
- 02.12.24 18:06 Shrek
- 02.12.24 18:47 io
- 02.12.24 19:01 io
- 02.12.24 19:59 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=