  • 1. Data: 2012-09-05 10:21:44
    Temat: Rajd felkowski
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Zapraszam na kolejny Rajd Felkowski. Baza to Stoczek Łukowski, termin 21-23 września
    więcej info tu http://felkowisko.riders.pl/

    no i będzie pan zadowolony ...

  • 2. Data: 2012-09-10 10:25:29
    Temat: Re: Rajd felkowski
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Ja moze tylko dodam, dla skomputeryzowanych,
    ze Aero2 bezplatny internet, dziala w Stoczku znakomicie,
    a przekaznik jest umieszczony tuz kolo osrodka :)

  • 3. Data: 2012-09-10 19:42:58
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2012-09-05 10:21, Odys pisze:
    > Zapraszam na kolejny Rajd Felkowski.

    Tak kombinuję, że jak dobrze pójdzie to przyjadę :)

  • 4. Data: 2012-09-24 14:13:41
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 5 września 2012 10:21:45 UTC+2 użytkownik Odys napisał:
    > Zapraszam na kolejny Rajd Felkowski. Baza to Stoczek Łukowski, termin 21-23
    września więcej info tu http://felkowisko.riders.pl/

    > no i będzie pan zadowolony ...

    Wielkie dzieki, ze sie Wam chcialo!

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 5. Data: 2012-09-24 19:06:45
    Od: m...@o...net.pl

    I byliśmy zadowoleni!
    Siostrzenice mówiły, że super i w ogóle. Zapowiadają przyjazd na następny Felkowski
    ;)
    Trochę szkoda, że wiatr wywiał mi kartkę z pieczątkami między 5 a 7 punktem
    kontrolnym :(
    Organizatorzy okazali się nie tak bardzo tendencyjni (ups... i wydałem Was ;) )...
    Punkt kontrolny z "komarkiem" był świetny! :D
    Aaaa... Cieszę się, że prędkościomierz szlag trafił dopiero podczas powrotu do domu
    :) Wbiłem sobie w navi trasę terenową i coś tam się popsiuło podczas lekkiego offa :D

  • 6. Data: 2012-09-25 08:55:43
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Wielkie dzieki, ze sie Wam chcialo!
    >

    > Pozdr
    >
    > Gawron
    >
    > AT

    W wymieniu organizatorów dziękuje, że Wam się chciało...

  • 7. Data: 2012-09-25 08:58:01
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Siostrzenice mówiły, że super i w ogóle. Zapowiadają przyjazd na następny Felkowski
    ;)

    Widzę,że tańce podbiły serca siostrzenic..:))) fajnie , że się podobało i cieszę się,
    że dojechaliście cało od domku

  • 8. Data: 2012-09-25 11:19:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-25 08:55, Odys pisze:

    > W wymieniu organizatorów dziękuje, że Wam się chciało...

    Nam sie zawsze chce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 9. Data: 2012-09-25 13:29:59
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Nam sie zawsze chce.