  • 11. Data: 2010-09-15 11:26:18
    Temat: Re: Rajd Felkowski 2010
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"donia"
    co się śmiejesz, są nawet takie studia :D
    nigdy nie jest za późno :)

    Znaczy siem co ??? uniwersytet trzeciego wieku???

    Tytus z fabryki

  • 12. Data: 2010-09-15 14:23:55
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 15 Wrz, 13:26, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***"donia"
    > co się śmiejesz, są nawet takie studia :D
    >  nigdy nie jest za późno :)
    >
    > Znaczy siem co ??? uniwersytet trzeciego wieku???
    no wlasnie tez sie zastanawiam jakie studia kolezanka miala na mysli,
    bo jesli ten uniwersytet to ja jeszcze sie nie kwalifikuje :P ale
    przyjdzie i moj czas, kiedys :)

    pzdr
    Mika

  • 13. Data: 2010-09-15 15:06:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-09-15 00:31, Mika pisze:

    > abstynecja juz jest od jakiegos czasu :P

    jakież to trendi!, też na preclach. No ale nic dziwnego, jak sie
    przekracza smuge cienia, to przychodzi czas na refleksje. Podobno
    nastepny "strzal szalenstwa" pojawia sie kolo 60-tki, o ile sie dożyje...

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 14. Data: 2010-09-15 17:53:16
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 15 Wrz, 17:06, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > jakież to trendi!, też na preclach. No ale nic dziwnego, jak sie
    > przekracza smuge cienia, to przychodzi czas na refleksje. Podobno
    > nastepny "strzal szalenstwa" pojawia sie kolo 60-tki, o ile sie dożyje...

    dorabiasz ideolegie, to tak z wiekiem przychodzi? Nie mogę pic jeszcze
    przez 684 dni, potem jak dozyje nie widze przeciwskazan ;P

    pozdr
    Mika

  • 15. Data: 2010-09-16 06:24:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mika napisał(a):
    > Nie mogę pic jeszcze
    > przez 684 dni

    Ciaza tyle nie trwa. Nawet blizniacza.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 16. Data: 2010-09-16 07:35:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ciaza tyle nie trwa. Nawet blizniacza.

    http://tnij.org/iat1

    ;)
    pozdr
    DP
    TL-S

  • 17. Data: 2010-09-16 07:57:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Don Pedro napisał(a):
    > http://tnij.org/iat1

    Widzialem raz Mike i nie ma tromby.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2010-09-16 10:25:21
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Sep 2010 09:57:23 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Widzialem raz Mike i nie ma tromby.

    Wszedzie sprawdzales ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 19. Data: 2010-09-16 18:30:59
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 16 Wrz, 09:35, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > http://tnij.org/iat1

    nic nie wiecie o kobietach, moze byc jedno po drugim z przerwa na
    karmienie :P
    i co matematyka sie spina?

    Mika
    co jedzie na felkowski :)

  • 20. Data: 2010-09-16 19:23:07
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Sep 2010 11:30:59 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    >nic nie wiecie o kobietach, moze byc jedno po drugim z przerwa na
    >karmienie :P

    Czyli jednak bedziesz babcia?!
    No to gratulacje! :P

    pozdr