  • 21. Data: 2011-09-15 17:40:15
    Temat: Re: Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Thursday, September 15, 2011, 3:14:10 PM, you wrote:

    > Ty sie z nim najpierw pare razy przejedz w deszczowe dni.
    > Jak juz pare razy pisalem - delikatnie odradzam, ale na pewno
    > zaaplikuj najpierw na polowie pasazera.

    Ja tam używałem - w trasach idealne. Ale przede wszystkim - idealne na
    reflektory - nie brudzą się tak szybko.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-09-15 23:46:41
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Chodziło mi o mikro dziurki, nie wiem, od piasku czy huk wie od czego,
    > względnie mini kropeczki żywicy.

    Kropeczki zywicy powinny byc wyczuwalne pod nozem/ostrzem/zyletka.
    Dolki, hmm, jak bardzo musisz, to sprobuj na jakims mniej
    odpowiedzialnym miejscu. Potem sprawdz dokladnie, czy sie aby optyka nie
    zmienila. Sa twardziele, co sami recznie szlifuja lustra do teleskopow,
    to pewnie sie da skutecznie i precyzyjnie, jesli jestes aniolem
    cierpliwosci to dzialaj, ja bym po 15 minutach wyglosil poemat po
    lacinie, po nastepnych 15 nie przerywajac monologu pier* bym w szybe
    czyms ciezkim.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2011-09-16 00:02:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-15 13:06, Myjk pisze:
    > Thu, 15 Sep 2011 12:24:51 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > ;)
    >
    > Chodziło mi o mikro dziurki, nie wiem, od piasku czy huk wie od czego,
    > względnie mini kropeczki żywicy. Pod palcem nie sposób tego wyczuć, ale jak
    > wycieraczka przejedzie, to jest obleśnie. Tak więc raczej pytałem o
    > delikatne dogładzenie szyby, niż wskrzeszanie totalnego trupa.

    Można to zrobić miejscowo - żeby usunąć jakieś zarysowanie.

    Natomiast jeżeli problem występuje w wielu miejscach szyby i chciałbyś
    szlifować całą szybę, to raczej nie ma szans żeby zrobić to dobrze.

  • 24. Data: 2011-09-16 10:23:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-15 11:46, Myjk pisze:
    > Thu, 15 Sep 2011 09:41:45 +0200, Adam Szewczak

    > Ale ja mam jeszcze całkiem zdrową nową szybę 3-letnią. ;)
    > Przeglądając oferty rain screen znalazłem właśnie krążki
    > polerujące do szyb i ciekawym ile to warte w zastosowaniu.

    Sprawdź sam ile to warte. Tylko licz koszt krążków jako te kilkaset
    złotych. Bo nie mając doświadczenia sp....lisz dokumentnie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2011-09-16 13:32:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Hello J.F,

    >Ja tam używałem - w trasach idealne. Ale przede wszystkim - idealne
    >na
    >reflektory - nie brudzą się tak szybko.

    Pozwolisz ze pozostane konserwatywny i zalece wymazanie najpierw
    jednego, a potem sprawdzenie osobiscie jak to sie w deszczu zachowuje
    :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-09-16 15:04:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Sep 2011 13:32:52 +0200, J.F

    > Pozwolisz ze pozostane konserwatywny i zalece wymazanie najpierw
    > jednego, a potem sprawdzenie osobiscie jak to sie w deszczu zachowuje

    Tak zrobię. Wczoraj po południu zamówiłem specyfiki, dzisiaj już dotarło.
    Także może jutro będę pastować. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 27. Data: 2011-09-16 16:14:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, September 16, 2011, 1:32:52 PM, you wrote:

    > Pozwolisz ze pozostane konserwatywny i zalece wymazanie najpierw
    > jednego, a potem sprawdzenie osobiscie jak to sie w deszczu zachowuje
    > :-)

    Jeszcze tego nie zrobiłeś? Toż ja o tym pisze od kilkunastu lat a Ty
    dalej swoje. Robiłem próby smarując tylko połowę szkła reflektora - po
    jednej trasie różnica była znacząca.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-09-17 09:33:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 16:14:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Jeszcze tego nie zrobiłeś? Toż ja o tym pisze od kilkunastu lat a Ty
    > dalej swoje. Robiłem próby smarując tylko połowę szkła reflektora - po
    > jednej trasie różnica była znacząca.

    No przeciez nie bede ganial do sklepu po flaszke plynu co do skutecznosci
    ktorego mam negatywna opinie :-)

    Juz nie pamietam - czy w scierce wylalem resztke na reflektory.
    Ona akurat miala cos fatalnie zrobione i brudzily sie koncertowo. Chyba nie
    bylo jakies rewelacyjnej poprawy, bo bym zapamietal.

    J.,

  • 29. Data: 2011-09-17 11:08:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Sep 2011 15:04:07 +0200, Myjk

    > Także może jutro będę pastować. :)

    Zapodałem wczoraj wieczorem, proces długotrwały i piekielnie męczący:
    najpierw dokładne szorowanie szyb, dwukrotne nakładanie warstwy preparatu i
    najgorsze, czyszczenie szyby z pozostałości. Teraz do pierwszego deszczu.
    :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 30. Data: 2011-09-17 11:18:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, September 17, 2011, 9:33:02 AM, you wrote:

    > No przeciez nie bede ganial do sklepu po flaszke plynu co do skutecznosci
    > ktorego mam negatywna opinie :-)

    "Te winogrona są kwaśne"...

    > Juz nie pamietam - czy w scierce wylalem resztke na reflektory.
    > Ona akurat miala cos fatalnie zrobione i brudzily sie koncertowo. Chyba nie
    > bylo jakies rewelacyjnej poprawy, bo bym zapamietal.

    Jasne. Szkoda tylko, że o podstawowej metodologii testu zapomniałeś -
    miałeś lać na połowę reflektora - wtedy widziałbyś różnicę.

    Pamiętasz jak w okolicach Wałbrzycha kiedyś zimą żużel zamiast piasku
    wysypywali? Pamiętasz, co się w czasie roztopów działo ze światłami?
    Przejazd z Wałbrzycha do Bielan wieczorem, bez dwukrotnego postoju na
    czyszczenie świateł był nierealny. Z "wycieraczką" spokojnie
    dojeżdżałem do Opola.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl