    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
    Date: Thu, 15 Sep 2011 13:06:09 +0200
    Sender: Myjk <>

    Thu, 15 Sep 2011 12:24:51 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > Przy wiekszych rysach, kraterach nawet bym nie probowal,
    > jakby sie dalo sciac szklo do takiej glebokosci w kilku miejscach, to
    > powstalyby okulary dla wszystkich mozliwych wad wzroku. Problem w tym,
    > ze "korekcja" zalezalaby od tego gdzie sie patrzy;-)

    ;)

    Chodziło mi o mikro dziurki, nie wiem, od piasku czy huk wie od czego,
    względnie mini kropeczki żywicy. Pod palcem nie sposób tego wyczuć, ale jak
    wycieraczka przejedzie, to jest obleśnie. Tak więc raczej pytałem o
    delikatne dogładzenie szyby, niż wskrzeszanie totalnego trupa.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player