  • Data: 2011-09-15 12:24:51
    Temat: Re: Rain Screen - niewidzialna wycieraczka
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Ktoś praktykował polerowanie szyby tarczą, w
    > połączeniu z jakimś preparatem do tego celu?

    Jak mi spadla wycieraczka i metal troche zdazyl porysowac/zmatowic
    szybe, to recznie troche wygladzilem szklo w tym miejscu. Efekt nie
    powala, ale przy tego typu drobnych zarysowaniach daje sie uniknac
    wymiany szyby. Przy wiekszych rysach, kraterach nawet bym nie probowal,
    jakby sie dalo sciac szklo do takiej glebokosci w kilku miejscach, to
    powstalyby okulary dla wszystkich mozliwych wad wzroku. Problem w tym,
    ze "korekcja" zalezalaby od tego gdzie sie patrzy;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa