    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Date: Fri, 28 Jul 2023 13:35:19 +0200
    <3...@g...com>
    <u9peke$39bpc$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9phi7$17v42$1@dont-email.me>
    <u9pijv$39h2s$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9piun$17v42$5@dont-email.me>
    <u9pjjs$39i2v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9pk2t$39ijh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9pkv0$39jmr$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9qmsu$1er6j$2@dont-email.me>
    <u9qugr$1fldd$1@dont-email.me> <u9s2o7$3bm05$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9s4j5$1jr2o$1@dont-email.me> <u9s8ll$3brrh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u9t6sa$1qtjg$1@dont-email.me>

    W dniu 27.07.2023 o 09:37, heby pisze:
    [...]
    >> Dolicz ładną obudowę
    >
    > Terminal ma obudowę. Bardzo ładną.
    >
    >> , zasilanie
    >
    > Terminal ma zasilanie.
    >
    >> , peryferia
    >
    > Jakie?

    Wyjście na sterowanie PTZ, HDMI, VGA, mysz, USB/pendrive

    > Jaki?

    Obsługuje CVI, TVI, VGA, IP, generalnie wszystkie typy kamer.

    > , 3 letnią
    >
    > Następny terminal będzie nawet szybciej niż czekanie 2 tyg na
    > rozpatrzenie reklamacji.

    Bynajmniej, wymiana w serwisie jest natychmiast.

    > U mnie z 2h z instalacją debiana, lub 10 minut z odtworzeniem obrazu OSa.

    > Wychodzi na to, że mamy za tyle samo.

    Nie, nie mamy. Nie kłam i nie naginaj druciarstwa do eleganckiego
    rejestratora.

    > Ktoś broni zastąpić software do obsługi czegoś nowszego?

    To zastąp w swoich kamerkach software o inny kodek :D

    > 2) Dyski są tanie. Obecnie na dysku 2TB mieści mi się ponad tydzien
    > nagrań z 5 kamer.

    Tutaj to 2 tygodnie na takim samym dysku. Wiem, bo to przeglądam.

    > W celu?

    W celu "miecia" informacji, jeśli dojdzie do zdarzenia, choćby stłuczka.

    Zarobiłem już 5kzł na "obtarciach" parkingowych...i to tylko ja. Ci co
    mają takie podgląd mieli jeszcze więcej korzyści...z głupiej wiedzy
    tablicy rejestracyjnej.

    > Ale co widać więcej? Myślisz, że policja będzie zastanawiała się jak
    > złapać złodzieja na podstawie wygladu mordy? Oni i tak umorzą, bo taniej. >
    > To placebo.

    Srebo. Taki Ci przykład podam. Gość został nagrany i jest znany w
    otoczeniu.Rozpoznało go wiele osób. Na początek przedstawia mu się
    materiał do oczu i zadaje pytanie, co z tym zrobić. Najczęściej jest to
    najlepsze rozwiązanie bo pokrywa koszty. Jeśli to nie działa, to jest
    zgłoszenie i wskazanie sprawcy z materiałem. Czy mu tam ten ryjek widać
    z pryszczami, to już nikogo nie obchodzi...noale Ty masz setki takich
    spraw i jak zwykle wiesz lepiej :)

    > Mam doświetlacze IR, ale problemem jest brak lub bardzo kieski HDR w
    > kamerach. Wszystkich, jakie widziałem. Jedyna, która łapie się na "może
    > być" to jakiś model Sony, tylko że cena powyżej 1tyś.

    Bo się stosuje oświetlacz LED z PIR. Co z tego że widać? Obraz jest
    dobrze nasycony w nocy i kolorowy + efekt prewencji.

    > Nie wiem, znam jednego Kowalskiego, ale on jakimś patoministrem jest.
    No to nie wiesz.

    > No, czyli nareszcie doszliśmy do konsensusu. 5Mpx to pewnie fake, ale
    > kamery IP w tej cenie mają i 5MPx. Przy czym zaznaczam, że absolutnie
    > nie zamierzam sprawdzać tego 5MPx, powodnie jak 8k kolegi, które było
    > chińskim 8k.

    Bredzisz ładnie. Ja piszę o pełnym 5Mpix a nie 5M i to łącznie z zapisem

    > Czyli co, nareszcie przyznałeś, że poskładany na kolanie kawałek złomu
    > na Frigate/ZM to ta sama cena co jakiegoś innego systemu z AI?

    Nie, to złom, który nawet nie stoi obok zwykłego rejestratora z 2023 z
    tymi funkcjami.

    > Czyli to AI to nie jest nic specjalnie magicznego i dostępne jest
    > amatorsko?

    A niby czemu nie ma być, skoro działa dobrze i kosztuje niewiele?

    To dzisiaj bardzo dobra opcja dla pospolitego ludzia, który kompletnie
    się nie zna nawet na obsłudze ale paluchem w obrazek trafi.

    > Ja pytam, czy masz kontrolę nad AI w sensie parametrów uczenia,
    > algorytmiki, dnych uczących itd.

    Po co skoro algorytm nie "kłamie" i znajduje tego ludzia czy samochód?
    Po prostu nie ma bzdurnych detekcji a są te właściwe.

    > To wszystko potrafi HomeAssistant + Frigate/ZM.

    Ja piszę tutaj co ma kamerka, bez rejestratora z apką za free z P2P za
    150zł + AI, bez piwnicy, bez HA, VPN i innego badziewia. Tak też można.

    > Nie jesteś unikatowy, choć tak strasznie się starasz na takeigo
    > wyglądać.

    Bredzisz jak zwykle i dorabiasz ideologię. Świat się zmienił już dawno i
    takie funkcje obecnie są za grosze a co ciekawe, są coraz lepsze w tym
    co robią. Chińszczyzna niskich lotów została już dawno na złomowiskach i
    nikt tego nie dotyka.

    > To wszystko już było, lata temu i jakoś nie okazało się być
    > super bezpieczne, użyteczne, rozsądne.

    Lata temu, było zupełnie inaczej. Teraz nikt nie chce nawet monitora czy
    spięcia z TV. Chcą apki z powiadomieniem w smartfonie i tak ma to
    działać. Włączają sobie te powiadomienia i wyobraź sobie, że spełnia to
    100% funkcji do jakiej zostało zamontowane. Żadnej dodatkowej
    obsługi/aktualizacji NIC. To ma być "ON and Forget" i tak jest. Na
    dodatek awaryjność tych systemów jest promilowa. Działają kilka lat bez
    awarii.

    > Całym moim celem jest wykazanie, jak bardzo śmieszyn jesteś uważając się
    > za wyjątkowo sprytnego, kiedy reszta świata od lat ma, używa(ła) i
    > olewa, jako mało sensowne rozwiązanie faktycznych problemów. Po prostu
    > wbijam szpilki w Twoje ego bycia cutting edge, kiedy tak naprawdę jesteś
    > jeszcze jednym konsumentem zwykłego bajeru bez większego celu.

    Jesteś megazacofany i żyjesz w swojej bańce :) Dowodem na to jest coraz
    większe zainteresowanie tematem i nawet wymiana starego monitoringu na
    lepszy, co ostatnio jest na topie. Tylko dlatego, że ktoś to u kogoś
    zobaczył/dotknął i porównał obrazy. Okazuje się, że dopiero wtedy kopara
    mu opadła jak zobaczył to w prostym działaniu i chce to mieć. Nic więcej.

    > Co tam Karkonosze, pytanie co na Karaibach.
    >
    > PS. Sprawdziłem na Kanarach. Załaczenie oświetlenia ogródka i reakcja
    > kamery to jakieś 500ms. Trochę byłem zaskoczony.

    Mi nie chodzi o wysłane zera i jedynki. Chodzi o dotknięcie palcem
    obrazka i poniżej 10 sekund jest załadowany obraz 5 Mpix na słabym łączu
    live lub zapisu w smartfonie na Karaibach.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>