  • Data: 2024-07-26 16:16:41
    Temat: Re: RadioStop - ojejkujejku, ukradli
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2024 16:08, io wrote:
    > Kiedy ostatni raz jechałeś pociągiem?

    Hmmm... jakoś wiosną.

    > Anegdotka na okoliczność błyśnięcia zadufaniem w sobie? :-)

    Raczej ostrzegawcza. Np. anegdotki o metodach pracy programistów
    embedded spowodowały, że delikwent przychodzący po tak toksycznym
    środowisku, do roboty jako programista, wymaga z góry zaplanowanej
    dezynfekcji, trwającej miesiącami. Wiem, bom ręce urabiał. Więc niby
    anegdotki, ale przydatność praktyczna jest, jesteś przygotowany.

    Z koleją nie wiem jeszcze do czego te anegdotki były by mi potrzebne,
    ale znam człeka pracujacego w dużej, międzynarodowej firmie z tej
    dziedziny, jako programista i z jego "anegdotek" wiem już, że moim
    pracodawcą firmy z tej okolicy nie będą.

    Nie docnieniasz takich małych historyjek, one czasem, pisane przez
    życie, zdradzają interesujące rzeczy ze środka zamkniętych środowisk.