  • Data: 2011-08-18 17:46:30
    Temat: Re: Radio z internetu
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-18 19:06, Cezar pisze:

    > coz za precyzyjna odpowiedz.
    > Poszperaj troche w necie to sie dowiesz ze Wrt54g(s)(l) w wersjach
    > hardrware do v5 byly wszyskie na linuksie.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Linksys_WRT54G_series
    Linksys released the WRT54GL in 2005 to support third-party firmware
    based on Linux, after the original WRT54G line was switched from Linux
    to VxWorks, starting with version 5. The WRT54GL is technically a
    reissue of the version 4 WRT54G. Cisco was sued by the FSF for copyright
    infringement, but the case was settled.[7]

    Tak więc wersja 4 była wyposażona w Linuksa.
    Podaj skąd wyliczyłeś, że 95% linksysów jest fabrycznie na linuksie.

    > jestes idiotą czy tylko udajesz?

    > jestes idiotą czy tylko udajesz?

    Albo po prostu przeproś za buractwo i spierdalaj.

    MD