  • Data: 2011-05-16 13:16:18
    Temat: Re: Radio w Dacii Duster
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 13:13, Vlad The Ripper pisze:
    > U?ytkownik "Jarecki"<j...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]
    > 1000 :)
    >
    > Jarecki
    >
    > Za 700z? to mo?na kupi? naprawd? super radio, a z bajerami jak CD, mp3 i USB
    > to ze 2 lata temu kupi?em nowego clariona za jakie? 380z?, dzi? pewnie za
    > 300 by podobny sprz?t dosta?, a nawet jakby nie chcia?o si? samemu montowa?
    > to pewnie zrobi? to za 50z? w pierwszym lepszym serwisie od car audio.
    > Dziwi? si?, ?e s? jeszcze ludzie kupuj?cy radio do samochodu w salonie,
    > przep?acaj?c za to co najmniej 3 krotnie i dostaj?c jaki? noname produkt nie
    > nadaj?cy si? nigdzie do serwisu poza ASO.

    Jeżeli do tego radia dorzucają moduł obsługujący sterowanie z kierownicy
    to już nie jest takie głupie... A swoją drogą owszem jakieś akcesoryjne
    radio w salonie to pomyłka. ;)
    Ja zostaję przy moim seryjnym radiu bo moduł który obsłuży sterowanie z
    kierownicy kosztuje tyle co dobre radio.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis