  • Data: 2009-01-12 19:40:17
    Temat: Re: Radio cyfrowe
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    __Maciek wrote:

    > Czego 500? Łełro? Dularów?

    > Ew. zawsze można wrócić do montażu liniowego. Kontroler edycyjny i
    > LANC nie gryzie :-) Tylko że drugi magnetowid HD musiałbyś mieć. Ale
    > jak znam życie to pewnie większość produkowanych obecnie kamkorderów
    > ma zablokowane nagrywanie z IEE1394 na taśmę :-(

    > Daj spokój, dobre SD (standard defintion) nie jest złe. Kup sobie
    > porządną kamerę MiniDV. Na allegro można kupić dobre, stare modele z
    > przywoitym zoomem optycznym a nie takie jak teraz że zoom optyczny
    > jest np. 3x, za to cyfrowy np. 50x :-)

    No wlasnie chcialem. I co? I okazalo sie ze poznikaly MiniDV SD ze
    sklepow. Byl caly jeden na wystawie, ale za to bez pudelka, bez
    ladowaczki, nikt nie wiedzial jak gwarancja.
    Przeciez MiniDV nie zniknie - to dobry nosnik nawet do HD jest. Wiec ki
    czort?

    > Do montażu polecam Avid Free DV - darmowy.

    Ja leniwy - u mnie montaz to bedzie wyciecie smieci i nagranie na tasme
    (wiem, nie wszystkie kamery maja). Chyba w Sony jest najwiecej sztuk z
    DV input.

    > A HD? - komu to potrzebne? :-)

    Nie za takie pieniadze.

    --