  • Data: 2009-01-14 10:18:07
    Temat: Re: Radio cyfrowe
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gki2nv$nmb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    technologii i w sumie moje doświadczenia skończyły się na tym, że wystarcza mi w
    telefonie:

    > No cóż, widocznie stanowisz zupełnie inny target. Mi jest sobie dzisiaj
    > trudno wyobrazić życie ze zwykłym telefonem, przynajmniej bez
    > uzupełniającego go PDA. Już wiele prac i artykułów napisałem (prawie) w
    > całości na tego typu sprzęcie i nikt nie narzekał, a przynajmniej nie
    > trzeba się martwić o kawałek twardej i płaskiej powierzchni do
    > rozłożenia się z laptopem, można pracować stojąc w kolejce lub jadąc
    > busem czy tramwajem. :)

    Do tego wybrałem netbooka i sprawdza mi się o niebo lepiej. W pociągu, kolejce do
    lekarza czy urzedu zawsze jest gdzie usiąść. Autobusem nie podróżuję

> [...]
    > podstawowych wymagań) początkowo również był rozpatrywany jako "bajer".
    >
    > Co do aparatu fotograficznego, to początkowo myślałem podobnie, ale
    > wtedy jeszcze miałem telefon z 1/2 VGA, a szczęściarzem mógł być ten,
    > kto miał do dyspozycji pełne 640x480. Dzisiaj standardem jest matryca
    > lepsza, niż w aparatach sprzed kilku lat. Co prawda porządnej optyki nie
    > uda się zastąpić ze względu na brak miejsca, ale nie powiesz mi, że taki
    > telefon nie nadaje się już do pstrykania okolicznościowych fotek z
    > wakacji czy imprez. Kolejne urządzenie mniej do noszenia. :)

    Na wakacje i imprezy biorę aparat. Jakoś się przyzwyczaiłem

    > Jeszcze tylko nie przemawia do mnie funkcja odtwarzacza audio, jak na
    > razie producenci telefonów zdają się ignorować kwestię jakości, poza tym
    > dłuższe słuchanie potrafi wyssać resztki energii z baterii. Za to za
    > kilka lat? Kto wie... I znów jedno urządzenie mniej do noszenia. :)
    > Poczekajmy aż upowszechni się montowanie wyjścia VGA w smartfonach. ;)

    Kabel od słuchawek do telefonu to bylo to, co mnie zniechęciło po kilku użyciach w
    ruchu. MP3 na szyi jest najlepszym rozwiązaniem