  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Radio
    Date: Thu, 13 Jan 2011 00:41:59 +0100

    > Nie posiadam 3 płytowego badziewia cieniasie. Tylko 12 płytowy badziew
    > (którego nawet na oczy nie widziałeś dzieciaku).

    hihi

    Moze ty jest tym gosciem z Wroclawia co czasami na TVN turbo pokazywal swoje
    car audio (tj to co wyszlo z jego firmy, taki wesoly ziomek)? On to mial
    gadane... kazdego bogatszego klienta namowi pewnie na najdrozszy sprzet i
    swiecaca na niebiesko "zabudowe" a na koniec ostro skasuje i wmowi mu ze
    uslyszy roznice miedzy dobrym mp3 a plytka CD z najnowszej zmieniarki na 10 CD
    :D

    > Wystarczy 6 płytowa zmieniarka.

    No i segregator do kompletu plyt, do tego urzadzenie do polerowania plyt raz na
    kwartal.

    > Dla normalnego dźwięku.

    Na szczescie Pan Bog nie wyposazyl mnie w sluch absolutnie doskonaly. Podobno
    sa tacy co twierdza ze winyl to winyl a CD sie nie umywa.

    > Widać, że nie masz pojęcia co to znaczy dobry dźwięk audio.

    Cale szczescie bo do pelni szczescia musialbym wydac dwa razy tyle co na auto
    hehe.