  • Data: 2011-01-13 10:38:59
    Temat: Re: Radio
    Od: "marek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest wielu ludzi z lateralizacją skrzyżowaną - jak moja żona, musi zawsze
    > pomyśleć, zanim pokręci w lewo lub prawo bo nie ma intuicyjnego
    > rozróżniania
    > kierunków. Może to to?

    nie :P
    po prostu jak jade po dziurach to ciezko precyzyjnie krec ic pokretlem, a
    jesli jest jeszcze wielofunkcyjne(wciskane i przelacza zrodlo dzwieku) to
    szlag mnie trafial. w starym pionku byly dwa wielkie przyciski plus i minus
    i po prostu sie trzymalo wcisniete :)

    > A przyciski... podgłaśniam, ech ciut za dużo, gdzież ten przycisk
    > od ściszania? Aaa trafiłem... ech nie, ten był od zmiany stacji,
    > może lepiej rękawiczki zdejmę... bum! :)

    nieprawda. popatrz na stare pioneery kasetowe.
    http://www.audiophile.pl/upload/Car%20audio/Pioneer/
    Pioneer%20kaseta/Pioneer%20KEH-8600.jpg
    takie cos szukam :D ale chyba dlugo nie znajde.