  • Data: 2011-01-12 21:38:08
    Temat: Re: Radio
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jan 2011 21:11:46 +0100, Papkin wrote:
    >Nie dojrzeli do tego by wyj... na smietnik histori caly mechanizm CD, przeciez
    >to sporo kosztuje

    60 zl, w detalu i z VAT.

    >(lasery, silniczki, precyzyjne mechanizmy, zawieszenia, oj a

    Rozbierales kiedys ? Zobaczylys ta "precyzje" :-)

    >ile miejsca to zajmuje - radio musi miec wiecej blachy by to opakowac).

    Wersja notebookowa malo.

    Ale w sumie przyznaje sporo racji - w zasadzie niepotrzebne.
    Nowe czasy, nowe podejscie - "radio" ma miec Bluetootha i czytac pliki
    z telefonu w kieszeni :-)

    No ale skoro robia z USB i DVD, i jeszcze niedrogie - to czemu nie
    kupic ? plyty teraz gazety rozdaja, mozna sobie zaoszczedzic
    przegrywania.

    >Starszej plyty CDR juz mi nie czytal w zimie (TOC read error czy cus). Mam tez
    >puga z 2004 no i radio to kaseciak, trzymali sie przy tym wynalazku jak wariaci
    >masakraaaaaaa.

    No wiesz - zostalo mi sporo kaset i nie ma co z tym zrobic.
    Do samochodu byloby idealnie .. gdyby nie byly takie duze :)

    >Pendrive ma jedna wade, u mnie pasazer moze kolanem wylamac z korzeniami
    >kazdego pendrive i jego gniazdko.

    Kwestia konstrukcji - mozna pomyslec jak schowac.
    Bo karte z kolei latwo polamac w kieszeni :-)

    >No i dodac rozdzielacz gniazdka zapalniczki, do tego ladowarka do GPS,
    >ladowarka do komorki i wszystko z innymi koncowkami bo producenci to dupki
    >(niby mieli juz stosowac jedno gniazdko usb ale czy tak jest tego nie wiem bo
    >na razie starcza mi kormoka sprzed kilku lat).

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie :-)
    Idziesz do salonu, sypiesz groszem i dostajesz auto razem z radiem,
    zmieniarka, nawigacja i bez zadnego kabelka. Wszystko pieknie
    zintegrowane.

    J.