  • Data: 2011-01-12 21:44:18
    Temat: Re: Radio
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > tez poszukuje takiego radia i jedyne co udalo mi sie znalezc to
    > jakies syfy za stowke w norauto. aha i szukam tez radio ktore nie ma
    > pokretla do glosnosci a przyciski +/- i tez nie istnieja.

    Mialem nie markowe (DAX) po tym jak mi ukradli markowe no i radio potrafilo
    odbierac "pyk cyk" oprocz normalnego syngalu. Dlatego dlugo nie kupie nie
    markowego. Dodatkowo sporo (i markowych i nie) odbiornikow ma wyglad odpustowy
    :/ A ja lubie klasyczny prosty design jak z lat 90 :)

    A pokretlo w czym przeszkadza? Kupilem mini wierze samsunga i mnie WQRFIA brak
    pokretla, przyciski sa do kitu. Nie mowimy o pokretle z potencjometrem ale
    jakims enkoderem cyfrowym. Pokretlo jest intuicyjne a przyciski nie sa tym
    bardziej gdy ustawiasz po omacku.

    PS
    w tej mni wierzy to nie ma glosnika od wysokich tonow, jest zaslepka. Cholerne
    kitajce, na tym sie da odtwarzac jedynie radio Maryja.

    Do tego w kenwoodzie znalazlem kilka idiotyzmow zafundowanych od programistow
    interfejsu zeby ich *****. Wchodzi nowy utwor (kolejny) mp3, chcesz cofnac do
    poprzedniego a to gowno cofa do 00:00 bierzacego (tego nowego) utworu. Po
    cholere mam cofac sie o 3sekundy? Powinno od razu skoczyc do poprzedniego. Kto
    cofa z 2 sekundy na poczatek utworu? Przez to cofanie sie po mp3 jest
    upierdliwe...

    No i nastepny wynalazek kitajcow (japoncow) to ustawiasz sobie np wieksze basy
    w menui sie owo menu samo laskawie nie zamknie po np 5 sekundach. Zapominam je
    zamknac notorycznie! Czyli scenariusz - ustawiasz cos w menu, zapominasz je
    zamknac. Jedziesz i reka po omacku krecisz pokretlem a tu kurde sie zmieniaja
    nastawy basow, sopranow czy co tam ustawiales sobie 20minut wczesniej. No
    ludzie! Tak jest w kdc 40xx ale ogolnie z radia jestem :)))