  • Data: 2010-07-14 13:24:21
    Temat: Re: Radeon HD5570 pasywny i taktowanie
    Od: Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jul 2010 14:52:08 +0200, Pan Peresada wrote:
    > Ale pasywka z 4650 musi odprowadzic wiecej ciepla, ten 5570 to max 45 watt
    > wg specyfikacji ati (10watt w iddle), wiec jest szansa na dzialanie. Zreszta - duzo
    zalezy
    > tez od rozwiazan tego pasywnego chlodzenia (czy sa pipe'y czy nie itd)
    >
    > Tak czy siak - zadnych wiatrakow nie toleruje.

    Z własnych doświadczeń z Radeon'em 4850(z "super wentylem") i serwisem
    ASUSa odradzam z czystym sumieniem grafę ASUSa. Chłodzenie które
    ci ignoranci montują to wydajnościowo pasuje do chłodzenia telefonu
    komórkowego. Serwis i tamtejsi ,,fachowcy-specjalnej-troski" to
    porażka. Long-story-short - grafa sie przegrzewała bo w specyficznych
    warunkach wentyl się zacierał, grafa sięgała 115 st C. powodowała
    zwiechy i takie tam okoliczności. Serwis powiedział że wszystko
    w porzadku - zajeło im ustalenie tego że wszystko w porządku
    prawie 3 tygodnie. Wymieniłem chłodzenie na grafie, temperatura
    w idlu i stresie spadla o 20-30 stopni. I żadnych problemów już
    nie ma. Za "brak problemów" wydałem troche ponad stówę...
    Warto nadmienić że wentyl boxowy działał jak kosiarka do trawy,
    przecierająca sie kosiarka do trawy z lat 80-tych, teraz mam tylko
    delikatny szum. Spodziewam się że ASUS umie nawet dać dupy z pasywnym
    chłodzeniem, i będzie warczało :-D ;-).

    Szczerze, lepiej kupić grafę Bakoma albo Danone.. ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'Maly' Ostrowski. http://l3v.pl/