  • Data: 2010-07-14 16:00:01
    Temat: Re: Radeon HD5570 pasywny i taktowanie
    Od: "LeP" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz 'Maly' Ostrowski"

    > Z własnych doświadczeń z Radeon'em 4850(z "super wentylem") i serwisem
    > ASUSa odradzam z czystym sumieniem grafę ASUSa. Chłodzenie które
    > ci ignoranci montują to wydajnościowo pasuje do chłodzenia telefonu
    > komórkowego. Serwis i tamtejsi ,,fachowcy-specjalnej-troski" to
    > porażka. Long-story-short - grafa sie przegrzewała bo w specyficznych
    > warunkach wentyl się zacierał, grafa sięgała 115 st C. powodowała
    > zwiechy i takie tam okoliczności. Serwis powiedział że wszystko
    > w porzadku - zajeło im ustalenie tego że wszystko w porządku
> [...]

    Zgadzam się, z tym, że u mnie zwieszał się przy 109 C, a teraz spadło o
    prawie 40. Ale ja przy swoim 4850 asusa zacząłem od dupy strony (wiatraki,
    panele a dopiero potem alternatywne chłodzenie karty graf) i mnie to
    kosztowało razem rok i ponad 600 zł, ale nie żałuję, bo bawiłem się świetnie
    i mam podstawy aby się doktoryzować z termodynamiki ;)
    Mam teraz obudowę w której siedzi 9 wiatraków (a był czas, że i 10) ale dwa
    tylko sporadycznie, a właściwie już raczej wcale) a cisza niemal kompletna.
    W związku z tym stwierdzam autorytarywnie - pełna pasywność to nie jest
    dobre rozwiązanie na dzień dzisiejszy.

    --
    LeP