    From: Michal <q...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Radeon HD 5750 i 3 monitory
    Date: Sun, 13 Oct 2013 04:30:09 +0200

    W dniu 2013-10-12 21:24, Przemysław Ryk pisze:

    > Przerabiałem to samo przy swoim Radeonie 7850 (ma 2×DVI-I, DisplayPort i
    > Mini DisplayPort). Mówiąc krótko - połączenie przez DisplayPort musi być
    > połączeniem aktywnym, wobec czego z przejściówkami na HDMI moim skromnym
    > zdaniem możesz się pożegnać.
    >
    > U mnie w sposób w miarę pożądany (dajcie mi w ręce tego, kto DisplayPorta
    > opracował, to mu lutnę) sposób działa w konfigurcji:
    > - DisplayPort z karty -> kabel DP -> monitor z wejściem DisplayPort
    > - DVI z karty -> kabel DVI -> monitor z wejściem DVI
    > - DVI z karty -> przejściówka DVI-VGA -> monitor z wejściem VGA

    To tylko teoretycznie jest proste. Właśnie dla wielu monitorów mam teraz
    dwie dwuslotowe (Sapphirre 7850 + XFX 5750) karty z identycznym zestawem
    wyjść. Łącznie 4 DVI, 2 HDMI i 2 DP pełnowymiarowe.
    Jest lepiej niż z przejściówkami DP, ale na odmianę jak Windows 7 i
    Catalysty zarządzają właczeniem/wyłączeniem monitora (przez Win-P) przy
    więcej niż 2 monitorach, to ja na odmianę mam ochotę nakopać do d*y temu
    kto to w Redmond wymyślił - zawsze w ten sposób wyłączy się nie ten
    monitor co trzeba przy więcej niż 2 sztukach. Przy 6 monitorach w
    systemie prawdopodobieństwo włączenia/wyłączenia odpowiedniego przez
    win-p jest bliskie wygranej w totolotka :/

    --
    /MB