  • 81. Data: 2012-02-27 23:06:28
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Może tak być, to wręcz bardzo prawdopodobne. Wycofuje się rakiem!!

    OK, ale jeszcze przeproś!

  • 82. Data: 2012-02-27 23:12:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-02-2012 23:06, to pisze:

    > OK, ale jeszcze przeproś!

    Przepraszam!

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 83. Data: 2012-02-27 23:33:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Przepraszam!

    No! I żeby mi to było ostatnie pomówienie Krystalicznej Straży Miejskiej!

  • 84. Data: 2012-02-27 23:57:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/26/2012 09:08 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Tak tak Arturze...
    > Straż gminna z Karlina wystawi mandatów za psie kupy i złe parkowanie na
    > kwotę 6.500.000zł... ROTFL

    Po co kopiesz się z koniem? Chłop jeździ po Ursynowie to i gówno wie o
    realiach na drogach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 85. Data: 2012-02-28 00:04:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 09:49 PM, to wrote:

    > Może mieszkańcy się rozbisurmanili i każdy dostaje 14,2 mandatu za
    > śmiecenie rocznie? Udowodnij, że to z fotoradaru!

    Fuczakowi można pluć w twarz a on powie "udowodnij, że to nie deszcz!".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 86. Data: 2012-03-03 00:18:03
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Mi przeszkadza, szczegolnie w lecie gdy jade motocyklem i tacy jezdzacy na
    > czerwonym sa mega niebezpieczni dla mojego zycia i zdrowia (chocby
    > dlatego, ze z zielonego startuje znaczniej bardziej dynamicznie niz auta i
    > do tych 70km/h rozpedzam sie w okolo 4 sekundy).

    sa krzyzowki w ktorych to jest problem
    gdyz jej uklad drogi np zjazd po luku w prawo, gdzie sygnalizacja nie swieci
    w kierunku pojazdow
    nadjezdzajacych, tylko w kierunku stojacych przed sygnalizacja
    samochode skrecajce w lewo na zielonym maja szanse na stluczke:)

    http://maps.google.pl/maps?q=google+maps+wejherowo&l
    l=54.603059,18.30105&spn=0.002172,0.008256&oe=utf-8&
    client=firefox-a&hnear=Wejherowo,+wejherowski,+Pomor
    skie&gl=pl&t=h&z=18

    w tym przypadku pojazdy z ul.cechowej skrecajace w lewo
    a w zasadzie 3 nigdy sie nie wyrabia, jadacy wejherowska ci cfawni moga
    lapac zawsze na prawy boczek

    http://maps.google.pl/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:
    pl:official&client=firefox-a&q=google+maps+wejherowo
    &um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x46fdba295e757655:0x27fe1a
    3923cf6cc7,Wejherowo&gl=pl&ei=w1NRT9fnJYGphAeO_ZnmCw
    &sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CCAQ8
    gEwAA

    auta autom nierowne a i motocykliscie szybciej startujacy tutaj tez nie maja
    szans

  • 87. Data: 2012-03-03 00:26:20
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Można, ale z automatu przysługuje Ci zwrot za dojazd drugą klasą
    > komunikacji publicznej.
    > Wszystko ponadto to już uznanionwa sprawa sądu - bo nie masz pewności czy
    > zwrócą Ci kilometrówkę za dojazd, i czy za dzień urlopu w pracy zwrócą Ci
    > pełną dniówkę.

    polska rzeczywistosc
    sad nie wie ze pociag z mojej wiochy juz nie jezdzi
    a na pks z przesiadkami musialbym o 2 sie zbierac :) by zalapac poleczenia
    stracona dniowka + dojazdy

    moze gdyby sobie przeliczyli starty podatku dla panstwa (pracownik nie
    pracuje)
    i nie zarabia wiec nie wyda tych $$$ to by sie 1000x zastanowili czy ma sens
    czy umozyc

    o oby w koncu zginela to solidarnosc policjant, sluzbista czlowiek prawa w
    100% uczciwy
    (sa tacy ale..)

  • 88. Data: 2012-03-03 00:36:17
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > No na tym polegają gminne fotobiznesy.
    >
    > Bo wykroczenia w tych miejscach kierowców już dawno przestali popełniać (a
    > przynajmniej ta ilość jest już dużo mniejsza niż kiedyś), a tymczasem z
    > wielomionowych mandatowych zobowiązań budżetowych nadal trzeba się
    > wywiązać.

    moze czas sie chwalic znikoma przestepczoscia i wykroczen niz zyskiem ?
    ale czego ty wymagac w tym kraju kiedy wladze to nie honor

    > Sami strażnicy są tu najmniej winni - taką mają pracę.
    > Jeżeli straż gminna nie wywiąże się z finansowych oczekiwań gminy,
    > zostanie
    > zlikwidowana i oni stracą swoje miejsca pracy. Z drugiej strony są też
    > atrakcyjnie wynagradzani za skuteczność.

    dobrze, wiec scigac za parkowanie, za jazde pod prad
    za blokowanie chodnika

    kazdego dnia samochody utrudniaja zycie, ludzie stawiaja je na pale
    czym lepsze auto tym gorzej, wjezdzaja pod sama plaze, quady, crossowe
    motory niszcza skarpy, lasy
    zabrac sie za parkingi w marketach, stanowczo za koperty dla inwalidow i
    matek z dz.

    ale to to za trudno bo trzeba dupe ruszyc i pojsc z teren
    a zdjecie z foto czy video zgrac i siedziec za biorkiem i tak w kolko

    ambicja strazy powinna byc praca wsrod ludzi, nie tylko karanie ale sluzenie
    obywatelom
    dajcie nam czlowieka, znajde paragraf