  • 61. Data: 2012-02-26 11:44:15
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 26 Feb 2012 00:20:30 +0100, KrisPolska wrote:

    > to jest karygodne
    > wzywaja czlowieka by hamsko od niego wyludzic danine
    > gdyby chcial to by olal i przelecial czerwone wowczas sie nalezy

    No na tym polegają gminne fotobiznesy.

    Bo wykroczenia w tych miejscach kierowców już dawno przestali popełniać (a
    przynajmniej ta ilość jest już dużo mniejsza niż kiedyś), a tymczasem z
    wielomionowych mandatowych zobowiązań budżetowych nadal trzeba się
    wywiązać.

    > ale w takim wypadku trzbe nie miec gadnosci by wzywac ludzi

    Sami strażnicy są tu najmniej winni - taką mają pracę.
    Jeżeli straż gminna nie wywiąże się z finansowych oczekiwań gminy, zostanie
    zlikwidowana i oni stracą swoje miejsca pracy. Z drugiej strony są też
    atrakcyjnie wynagradzani za skuteczność.

  • 62. Data: 2012-02-26 11:54:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 26 Feb 2012 11:34:12 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Można, ale z automatu przysługuje Ci zwrot za dojazd drugą klasą
    >komunikacji publicznej.

    Ale IC, TLK czy PR? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 63. Data: 2012-02-26 14:52:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 25 Feb 2012 23:55:57 +0100, KrisPolska

    > moze pozew zbioryw lub sprawa w uwaga tvn lub cus?

    Może w końcu pójdziesz po rozum do głowy?
    Jak cię czytam, to mi żal dupę ściska.

    --
    Pozdor Myjk

  • 64. Data: 2012-02-26 17:31:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 11:34:12 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Można, ale z automatu przysługuje Ci zwrot za dojazd drugą klasą
    > komunikacji publicznej.

    Kiedy byłeś ostatnio w sądzie?

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2012-02-26 20:00:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-25 14:19, jerzu pisze:

    > Przepisy, przepisami. Rzeczywistość bywa inna.

    Ba, gdyby świat był idealny to by nudno było.

    > Wg. przepisów światło
    > zielona dla pieszych nie może świecić krócej niż 9 sekund. Znam
    > przejście, gdzie świeciło się 7 sekund. Obecnie dłużej, ale nie
    > mierzyłem. Zmiana nastąpiła po wymianie korespondencji z ZDM.

    Stąd też w przypadku zaobserwowaniu niezgodności należy to zgłosić
    gdzie trzeba i wymagać odpowiedzi. Rozwiązania zazwyczaj pojawiają
    się dość szybko :)

  • 66. Data: 2012-02-26 21:35:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 26 Feb 2012 21:16:59 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Widzisz, nadal nie potrafisz udowodnić swych imaginacji.

    Nie czuję żadnej potrzeby Tobie niczego udowadniać.
    Bo sądzę, że wszycy inni doskonale wiedzą, czy straż gminna w Karlinie
    6.500.000zł wzięła z fotoradarów czy z mandatów za psie kupy.

    I mam nadzieję, że kontrolujący finanse w tych gminach również nie dadzą
    sobie wcisnąć psiej kupy.

  • 67. Data: 2012-02-26 21:41:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-26 21:35, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie czuję żadnej potrzeby Tobie niczego udowadniać.

    Nie mi. Jak to "kogutek" pisał - mi to zasadniczo zwisa ;)

    > Bo sądzę, że wszycy inni doskonale wiedzą, czy straż gminna w Karlinie
    > 6.500.000zł wzięła z fotoradarów czy z mandatów za psie kupy.

    Chyba "że", ale to i tak nieistotne.

    > I mam nadzieję, że kontrolujący finanse w tych gminach również nie dadzą
    > sobie wcisnąć psiej kupy.

    Zdaje się, że tę "kupę" to póki co sam próbujesz wciskać.

  • 68. Data: 2012-02-26 22:29:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Zdaje się, że tę "kupę" to póki co sam próbujesz wciskać.

    Ale komedia. :D

  • 69. Data: 2012-02-26 22:30:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Zgadza się. A w tej Kobylnicy czy Człuchowie to pewnie specjalnie
    > wyłączają cały system, by mnie przypadkiem nie złapał. No, ale to już
    > wiem od dawna :)

    A masz jeszcze jakieś osiągnięcia ponad to, że Cię nie złapał FR w
    Człuchowie? Już któryś raz się tym chwalisz. :>

  • 70. Data: 2012-02-26 22:30:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > Może w końcu pójdziesz po rozum do głowy? Jak cię czytam, to mi żal dupę
    > ściska.

    Ja bym raczej sugerował AA. :>