  • Data: 2011-08-19 18:53:43
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-19 14:45, Karolek pisze:

    > Pewnie ze maja, sam bym sobie takiego Focusa sprawil.
    > Tylko stara bete kupisz powiedzmy za 5000zl do latania bokiem, a Megane
    > czy Focusa w tych wersjach moze byc ciezko :>

    Za 5 to kupisz padlinę która powinna zostać dawno zutylizowana wraz z
    przystankiem z którego ją zdrapano.

    Nawet poczciwe E36 w dobrym stanie z w miarę rozsądną przeszłością
    kosztuje bliżej 10kPLN.

    > Teraz pomysl ile radosci dalaby poczciwa e36 z M50, czy M52 pod maska:>
    > A tez kosztuje grosze.

    No właśnie nie takie grosze no chyba że bez prawa do przejścia legalnego
    przeglądu. ;)

    albo dodać normalne auto na co dzień i na zimę za kolejne kilka kPLN ;)
    Wolałem coś bardziej uniwersalnego czyli całkiem mocne FWD ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis