  • Data: 2011-08-19 13:40:39
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jh" news:j2ld72$jav$1@inews.gazeta.pl

    > spychając mnie z drogi. Jechałem z dzieckiem w foteliku... Podjąłem
    > decyzję o zakupie rejestratora na takich idiotów.

    Czy materiał z takiej prywatnej kamery może być potem dowodem?
    Zaraz jak to w Polsce okaże się, że kamera nie ma homologacji urzędowej i że
    dla Policji taki materiał nie ma żadnej mocy. Jak to jest z takim prywatnym
    filmowaniem, robieniem zdjęć? Są to dowody czy nic niewarte materiały mające
    tylko moc do użytku prywatnego?