    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: RS232 - dziwny błąd
    Date: Thu, 17 Nov 2011 10:16:42 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ja1dm3$6jl$1@news.icpnet.pl...
    > Przepraszam, że się wtrącę, ale skoro jest References, to IMO nie ma
    > dużego problemu, bo każdy sensowny czytnik wątkuje. Oczywiście z cytatem
    > byłoby kulturalniej.

    Tak, było by kuluralniej. I stanowi o tym taki twór, jak Netykieta,
    estetykieta także o tym wspomina.
    Czytniki wątkują, owszem, mój także i nie ma też kłopotu z długimi liniami,
    nie tnę ich więc.
    Rzecz w tym, że nie każdy ma tyle pamięci RAM, czy miejsca na dysku, żeby
    przechowywa,c posty do iluś dni, tygodni, miesięcy wstecz, nie każdy też ma
    tyle czasu, aby pozwalać komputerowi za każdym razem, do każdego posta,
    przemłócić się przez listę wiadomości, zdarza się też, że wiadomości znikają
    skasowane przez autora, czy także przez trola, czy wandala sieciowego,
    powstaje wtedy dziura w wątku. Zamieszczenie wrotki eliminuje, czy chociaż
    mocno ogranicza konieczność bujania się po nagłówkach, przypominania sobie
    co gdzie i kiedy kto z kim... Mnie uczono, że dobrym zwyczajem jest
    oszczędzenie innym czasu. A domysły sporo go zabierają... Ja, jak przeczytam
    dzienną paczkę postów, kasuję je, aby nie myliły, czy czytałem, czy nie. To
    i references nie dają zbyt wiele (choć dają i korzystam).
    Tak sądzę, pisząc we własnym imieniu, oraz tych, co mnie popierają i
    wyrażają zgodę na to, abym w ich imieniu napisał.
    Oczywiście, obowiazku nie ma. Tak, jak mówić dzień dobry, dziękuję... Nie
    wiem, może przesadzam... Każdy może uważać inaczej, zdania broń Boże nie
    narzucam...

    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)
    We ya senga wé, Has wéhé... :))