  • Data: 2011-11-17 09:05:07
    Temat: Re: RS232 - dziwny błąd
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjc9ehs.8or.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Chyba, że się wraca do wątku później i przeczytanego cytowanego artykułu
    > nie widać (jak to robi np. slrn).

    Dobrze gadasz, masz u mnie browara :)
    Tak, właśnie, nie miałem pewności, czy to była odpowiedź na moje, czy na
    czyjeś w odpowiedzi na moje, czy wręcz, czy bralem w tym udział, czy nie, a
    wątek był tylko podobny do tego, co pisałem wcześniej. Zapamiętałem jednak
    co poruszyłem - i po tym doszedłem, że to do mojej wypowiedzi było.
    Bardzo są kłopotliwe posty bez zaznaczenia kto komu - bo także innym nie
    daje to szansy szybkiego zorientowania się w ciągu dyskusji.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)