  • 81. Data: 2013-01-16 19:32:19
    Temat: Re: ROTLF
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > Jak już masz zasady, ideały, dylematy moralne to może zainteresowałbyś
    > się dlaczego w Afryce giną ludzie z głodu a w Europie żywność się
    > wyrzuca. Zajmij się czymś poważniejszym bo gadanie o marzeniach i
    > planach na przyszłość zwierzątek jest co najmniej śmieszne kiedy tyle
    > zła dookoła ;-)

    ludzie zdychają z głodu w Afryce bo sa głupi.

  • 82. Data: 2013-01-17 00:18:05
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-16 13:06, t? pisze:

    > Nie mam pojęcia po co, prawdopodobnie po nic.

    dla przyglupow twojego pokroju z pewnoscia po nic.

  • 83. Data: 2013-01-17 00:26:24
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-16 13:46, Liwiusz pisze:
    > Gdyby była jakaś korelacja, że jak mniej weźmiemy, to mniej zapłacimy,
    > to można by się szczypać. A tak, mamy klasyczny dylemat więźnia, opłaca
    > nam się dymać unię na jak najwięcej się da.

    Ale to jest czysty biznes. Wszyscy wszystkich dymają a nie szczytne
    ideały. Jednych zyskiem jest więcej kasy netto a innych wykańczanie
    potencjalnej konkurencji i szykowanie sobie rynków zbytu na przyszłe
    lata. Tabelki netto i statystyka na pokaz. Niemiec głupi nie jest. Na
    pewno na tym nie straci. Pytanie czy kraje na dorobku co mało mają do
    powiedzenia dobrze na tym wyjdą.

  • 84. Data: 2013-01-17 00:29:28
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-16 19:32, Marek Dyjor pisze:

    > ludzie zdychają z głodu w Afryce bo sa głupi.

    No ładnie. Dobry powód żeby im nie pomagać.
    (pomaganie wcale nie musi być dawaniem ryby)
    Jak tak to dlaczego pomagać ślimakowi? :-)

  • 85. Data: 2013-01-17 03:55:47
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > No ładnie. Dobry powód żeby im nie pomagać.
    > (pomaganie wcale nie musi być dawaniem ryby)
    > Jak tak to dlaczego pomagać ślimakowi? :-)

    np dlatego ze slimak nie jest glupi

  • 86. Data: 2013-01-17 06:24:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > No ładnie. Dobry powód żeby im nie pomagać.
    > (pomaganie wcale nie musi być dawaniem ryby)

    a jak chcesz im pomagać? wysłać wojsko?

    > Jak tak to dlaczego pomagać ślimakowi? :-)

    bo ślimaki nie sa głupie. Ślimaki sa zwierzętami i nie moga same sobie
    pomóc.

    Afrykanie zaś mogliby sami sobei pomóc.

  • 87. Data: 2013-01-17 07:10:37
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-17 06:24, Marek Dyjor pisze:

    > Afrykanie zaś mogliby sami sobei pomóc.

    Też ale reszta świata ma to gdzieś chociaż szczytnych ideałów nie
    brakuje. A żywność się wyrzuca bo takie prawo. Żałość.

    Widzę że z jakiegoś powodu żywisz dużą niechęć do przedstawicieli tego
    samego gatunku żyjącego na Twojej planecie.
    Natomiast drogie Ci jest istnienie jednego z tysięcy gatunków które w
    historii planety wymierały i ciągle będą wymierać.
    Jakiś uraz? :-)

  • 88. Data: 2013-01-17 19:42:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 05:35:44 +0100, Maciek napisał(a):

    > Dzieki tym szalonym przepisom mamy chyba jako jedyni w tej czesci swiata
    > zwiekszajaca sie powierzchnie lasow i najwieksze w EU populacje dziiej
    > zwierzyny grubej i drobnej. Mozna tez znalezc u nas ptaki niewidywane juz
    > od wielu lat zachodzie.

    No i co - nie widuja tych ptakow, lasow maja malo i jakos ekosystem sie nie
    przewrocil.

    > Jak slucham i czytam o zapedach typowego przedstawiciela polskiego
    > spoleczenstwa, to zaczynam czuc sympatie dla czubkow przypinajacych sie do
    > drzew. Zabetonowac, wyasfaltowac, wyprostowac, uregulowac i z czystej
    > zlosliwosci zniszczyc. Chlop zywemu nie przepusci.

    0, 1, a po srodku nic ?

    wolisz jechac 100km z predkoscia 20km/h, czy 50km z predkoscia 100/h ?
    Bo tu jest las, trzeba go ominac, a dziki i jelenie biegaja ..

    J.

  • 89. Data: 2013-01-17 20:04:14
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-14 23:21, megrims pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-b
    lokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.h
    tml

    > GDDKiA ogłosiła właśnie przetarg na przesiedlenie rzadkiego gatunku
    > ślimaka.
    >
    > Bez jego przeprowadzki nie może ruszyć ostatni etap budowy zachodniej
    > obwodnicy Poznania.
    >
    > Monty python.

    Ty się megrims odpierdol od ślimaczków :) i ciesz ze mną, że po
    domknięciu obwodnicy będzie ona miała jakikolwiek sens! : część tranzytu
    wyjedzie nam z miasta, może zrobi się w mieście troszkę sensowniej.

  • 90. Data: 2013-01-17 23:03:25

    W dniu 2013-01-17 20:04, scobowski pisze:
> [...]
    > domknięciu obwodnicy będzie ona miała jakikolwiek sens! : część tranzytu
    > wyjedzie nam z miasta, może zrobi się w mieście troszkę sensowniej.

    Ty sie ciesz jak juz domkna... Oby im finansow starczylo po
    przeniesieniu, bo czasem moze sie okazac, ze jak je przeniosą, w
    następnym "kwadraciku" zyje ultra-rzadki gatunek mrowek albo innego
    dziadostwa...

    --
    venioo