  • 71. Data: 2013-01-16 07:02:55
    Temat: Re: ROTLF
    Od: z <z...@u...pl>

    > Święta naiwności, czyżbyś sądził że kiedy damy jeść każdemu Afrykanowi tak
    > żeby przestali umierać z głodu to rozwiążemy problem? Za jedno pokolenie
    > Afrykanów przybędzie drugie tyle ( jedzenie zamieni się w populację :) i
    > znowu zaczną umierać z głodu.
    > Nie tędy droga a którędy to sam pomyśl.
    > Ale to chyba NTG :)

    Teraz zastosuje taki wywód do ślimaków ;-)

  • 72. Data: 2013-01-16 07:31:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-01-15 19:18, *z* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Teraz wszyscy wiszą na sznureczkach którymi pociągają "rynki finansowe".

    Jeszcze napisz kto pociąga i będziemy mieli pełen obraz.

    Pozdrawiam - Mirek
    FUT:pl.soc.polityka
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 73. Data: 2013-01-16 12:57:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jan 2013 02:05:07 GMT, PK napisał(a):

    > konnego wozu do nowoczesnego ciągnika -
    > z pominięciem Ursusów itp

    Tak z zupelnie innej beczki - co Ty chcesz od Ursusow? Przeciez ciapki i
    nie tylko cipaki maja ststus sprzetu wrecz kultowego. Jezdza po 40 lat i
    wiecej, sa proste w naprawie i wystarczajaco dzielne do malego i sredniego
    gospodarstwa, a do tego sa stosunkowo tanie. Wielka szkoda, ze nie
    produkuje sie juz prostego, niedrogiego, krajowego ciagnika...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 74. Data: 2013-01-16 13:06:02
    Od: tá´Ź

    chwdp wrote:

    > idzmy dalej. po co chronic bieluge skoro ginie ona w sposob naturalny
    > (przez barbarzynstwo czlowieka)
    > po co komu sokol wedrowny, swistak albo zubr? napewno "to" odpowie na te
    > pytania bardzo sensownie.

    Nie mam pojęcia po co, prawdopodobnie po nic.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 75. Data: 2013-01-16 13:27:19
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 23:37, Maciek pisze:

    > Zreszta Unia placi...

    a ta cała Unia to skąd ma tą kasę do płacenia???? Pomyślałeś???

    Podpowiem Ci: z moich podatków, twoich i wszystkich innych

  • 76. Data: 2013-01-16 13:46:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-16 13:27, Tadeusz pisze:

    > a ta cała Unia to skąd ma tą kasę do płacenia???? Pomyślałeś???
    >
    > Podpowiem Ci: z moich podatków, twoich i wszystkich innych

    Gdyby była jakaś korelacja, że jak mniej weźmiemy, to mniej zapłacimy,
    to można by się szczypać. A tak, mamy klasyczny dylemat więźnia, opłaca
    nam się dymać unię na jak najwięcej się da.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2013-01-16 14:00:40
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.01.2013 19:29, z wrote:

    > Jak już masz zasady, ideały, dylematy moralne to może zainteresowałbyś
    > się dlaczego w Afryce giną ludzie z głodu a w Europie żywność się
    > wyrzuca.

    Nie chce mi się szukać danych, ale oidp w afryce dawali np maszyny
    rolnicze, efektem było to, że po dobrych zbiorach w jednym roku maszyny
    i uprawy niszczały w kolejnym "no bo przecież mają dość".

    > Zajmij się czymś poważniejszym bo gadanie o marzeniach i
    > planach na przyszłość zwierzątek jest co najmniej śmieszne kiedy tyle
    > zła dookoła ;-)

    Oczywiście. Najpierw zlikwidujmy całe zło na świecie... Najlepiej pewnie
    za pomocą broni atomowej. Nie ma życia - nie ma zła.

    A tak poważniej: sytuacja na świecie się w gruncie rzeczy cały czas
    poprawia (zastanowienie się nad skutkami działań wynika m.i. z
    zaspokojenia innych potrzeb). I tak jak z jednej strony warto ustalić
    priorytety koncentrujące się na dobrze ludzi to z drugiej strony
    całkowite spustoszenie ziemi w imię "rozwoju" (patrz epoka rozkwitu
    przemysłu) nie licuje z "dobrem ludzi".

    Michoo

  • 78. Data: 2013-01-16 14:59:27
    Od: robot kojot <r...@g...com>

    Przypominam wazny link ekoterrorystom
    http://www.youtube.com/watch?v=-CaIqW1WfPI

  • 79. Data: 2013-01-16 19:24:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Yakhub wrote:
    > W liście datowanym 15 stycznia 2013 (14:53:29) napisano:

    > Tylko pieniądze, które łożymy są "uniwersalne", moglibyśmy z nimi
    > zrobić cokolwiek.

    jakoś tak dziwnie mam wrażenie że środki unijne są jednak solidniej
    kontrolowane niż te gospodarowanie przez naszych urzędasów.

    > Zaś pieniądze, które otrzymujemy są celowe, i często ich cel jest
    > mocno absurdalny i bezużyteczny.

    no pewnei my wyudajemy surdalnie i użytecznie.

  • 80. Data: 2013-01-16 19:26:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > Uwielbiam takie argumenty. Unia mądra i wie co dla nas dobre, My
    > głuptaki poszlibyśmy i przepili te miliony.
    > Żałość :-)

    miestety ale wiele wskazuje, że świeta prawda...