  • 61. Data: 2013-01-15 16:05:01
    Temat: Re: ROTLF
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-15 15:38, Yakhub pisze:

    >Tak, szczególnie na drogi.
    >Widzę, że krótką mają niektórzy pamięć,bo wystarczy porównać stan
    >dróg przed 2004 i stan dróg w 2012.

    No, z jednej strony unia na drogi sypnela groszem szeroko (ktos zna
    moze kwoty ?), z drugiej - to jednak proces ciagly, i drogi sie
    polepszaly i przed 2004.
    Z trzeciej - tych FR nastawiali juz po 2004 ;-P

    J.

  • 62. Data: 2013-01-15 16:48:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > przed 2004.
    > Z trzeciej - tych FR nastawiali juz po 2004 ;-P

    Bo już wtedy Unia sypała groszem.
    Ale i tak raczej się degradowały, a nie polepszały.
    Nie licząc niewielu nowych dróg, ogólny stan reszty jest obecnie dużo gorszy
    niż przy upadku komuny.
    Zwłaszcza ulic w miastach.
    Nie wspominając o stosunku ilości dobrych dróg do ilości samochodów, tutaj
    jest przepaść.

  • 63. Data: 2013-01-15 18:31:02
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-15 15:52, J.F pisze:

    > Bo my moglibysmy wydac na cokolwiek. Na gornikow, na lesnikow (a nie,
    > oni nie potrzebuja), na urzednikow, na emerytow, na fotoradary.
    >
    > A unia doplaca do drog, do mostow, do wysypisk, do slimakow, do
    > fotoradarow, a do emerytow nie.

    Uwielbiam takie argumenty. Unia mądra i wie co dla nas dobre, My
    głuptaki poszlibyśmy i przepili te miliony.
    Żałość :-)

  • 64. Data: 2013-01-15 18:37:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Uwielbiam takie argumenty. Unia mądra i wie co dla nas dobre, My
    >głuptaki poszlibyśmy i przepili te miliony. Żałość :-)

    Wiesz, nie we wszystkich przypadkach, ale oni sa jednak bardziej
    rozwinieci od nas, i owszem - czasami moga wiedziec co dla nas jest
    dobre.
    My nawet o tym jeszcze nie wiemy, a oni owszem tak ...

    Ale oczywiscie nie zawsze i nie w ciemno wszystko brac.

    J.

  • 65. Data: 2013-01-15 18:37:47
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Ja tylko przypomnę o tym jak w Chinach skończyła się walka z "wróblami
    > wyjadającymi ziarno". Albo introdukcja żab do Australii. Albo co się
    > dzieje po sprowadzeniu szopa pracza do europy. Chronienie znikającego
    > ślimaka ma raczej znaczenie jedynie "muzealne" (tu trzeba zdecydować,
    > czy takie muzeum ma sens) - ekologia i kierowanie się nią przy zmianie
    > środowiska jest konieczne, aby natura nie ugryzła w dupę za jakiś czas.
    > Ekooszołomstwo jest, jak każde oszołomstwo, wysoce szkodliwe.

    idzmy dalej. po co chronic bieluge skoro ginie ona w sposob naturalny
    (przez barbarzynstwo czlowieka)
    po co komu sokol wedrowny, swistak albo zubr?
    napewno "to" odpowie na te pytania bardzo sensownie.

  • 66. Data: 2013-01-15 19:18:18
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-15 18:37, J.F pisze:
> [...]
    > My nawet o tym jeszcze nie wiemy, a oni owszem tak ...
    >
    > Ale oczywiscie nie zawsze i nie w ciemno wszystko brac.

    Jak się podpisało traktaty to odwrotu podobno nie ma. :-)
    Nie można sobie wybrać praw ustaw i przepisów które nam pasują.
    Unia do której wchodziliśmy to było coś zupełnie innego niż teraz.
    Teraz wszystkie ideały o solidarności, wspólnym interesie, wyrównywaniu
    szans poszył się ... Teraz wszyscy wiszą na sznureczkach którymi
    pociągają "rynki finansowe".

    A nie pomyślałeś przez chwilę że to co dobre dla Niemca czy Francuza nie
    musi być dobre dla Polaka, że to co dobre dla kraju rozwiniętego nie
    jest dobre dla kraju na dorobku, że ścieżka rozwoju przerabiana w
    zeszłym wieku może być już nieadekwatna do obecnej sytuacji na świecie,
    że wrzucanie do jednego wora tak różnorodnych krajów, narodowości,
    gospodarek może skończyć się jedną wielką zawieruchą.
    Kilka lat temu takie dylematy były uznawana za oszołomstwo pełną gębą.
    Tak to było kilka lat temu.
    Chyba fundusz walutowy już otwarcie przyznaje że pomylił się i jego
    działania były szkodliwe. Tylko patrzeć jak się okaże (oficjalnie) że
    Grecję wykończono celowo i z premedytacją.

  • 67. Data: 2013-01-15 19:29:20
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-15 18:37, chwdp pisze:
    > idzmy dalej. po co chronic bieluge skoro ginie ona w sposob naturalny
    > (przez barbarzynstwo czlowieka)
    > po co komu sokol wedrowny, swistak albo zubr?
    > napewno "to" odpowie na te pytania bardzo sensownie.

    Jak już masz zasady, ideały, dylematy moralne to może zainteresowałbyś
    się dlaczego w Afryce giną ludzie z głodu a w Europie żywność się
    wyrzuca. Zajmij się czymś poważniejszym bo gadanie o marzeniach i
    planach na przyszłość zwierzątek jest co najmniej śmieszne kiedy tyle
    zła dookoła ;-)

  • 68. Data: 2013-01-15 22:15:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 19:29:20 +0100, z napisał(a):

    > Jak już masz zasady, ideały, dylematy moralne to może zainteresowałbyś
    > się dlaczego w Afryce giną ludzie z głodu
    Zniszczylismy (my, Europejczycy) tradycyjne struktury społeczne a nowe
    jeszcze się nie wykształciły.

    > a w Europie żywność się wyrzuca
    Święta naiwności, czyżbyś sądził że kiedy damy jeść każdemu Afrykanowi tak
    żeby przestali umierać z głodu to rozwiążemy problem? Za jedno pokolenie
    Afrykanów przybędzie drugie tyle ( jedzenie zamieni się w populację :) i
    znowu zaczną umierać z głodu.
    Nie tędy droga a którędy to sam pomyśl.
    Ale to chyba NTG :)

    --
    Jacek

  • 69. Data: 2013-01-16 00:15:27
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-14 23:21, megrims pisze:
    > Monty python.

    No właśnie niestety nie :(

    --
    venioo

  • 70. Data: 2013-01-16 02:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przyslowiowe Alpy...

    Ano własnie! Niby się nie da ale się da.
    Dlaczego po Czeskiej stronie w takim szpindlerowym mogą być trasy po 2,5
    km, w Rokytnicy ZTCP 1500 a u nas 600, 800, 900...
    O ilości wyciągów nawet nie wspomnę.
    A dlaczego jak pojadę do Szpindlerowego to mogę na jednym karnecie jeżdzic
    na wszystkich wyciągach? A we właszech w całych np. Dolomitach?
    A u nas?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"