  • 101. Data: 2013-01-19 16:15:12
    Temat: Re: ROTLF
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-15 00:21, t? pisze:

    > Przecież tu nie chodzi o przyrodę, tylko o robienie kasy. Relokacja
    > ślimaków to dobry pretekst.

    Skoro ślimak jest zagrożony to chodzi o przyrodę. Czy czegoś nie
    zrozumiałeś z tego trudnego tekstu na onecie?

    Rafał

  • 102. Data: 2013-01-19 16:22:08
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-15 08:23, t? pisze:

    > Kto chodził na biologię ten wie, że gatunki, które nie potrafią się
    > przystosować do nowych warunków wymierają i ich miejsce zajmują te, które
    > potrafią. A że coś się zmienia? Trudno.

    Dokładnie. Maciek jest taki słaby że jak przyjdzie do niego do domu 3
    bandytów i go zastrzelą tzn nie miałeś prawa żyć. Za chwile każdy będzie
    miał broń w domu i strzelał do każdego zza winkla.

    Przyrodzie należy się szacunek. Wszystkiemu co zyje też i nie ma
    zanczenia czy to ślimak czy coś innego. Szacunku ludzie uczą sie wraz z
    rozwojem społecznym. Im bardziej społeczeństwo wyżej społecznie
    rozwinięte tym bardziej o nią dba. Ty jak widać jesteś jeszcze mentalnie
    w 3 świecie.

    > Zresztą wybudowano mnóstwo autostrad bez wycinania ślimaków raz z glebą i
    > nic się od tego strasznego nie stało, wiec jest to zwykłe eko-pierdolenie.

    Nie wypowiadaj sie na temat rzeczy o których nie masz pojęcia.

    Rafał

  • 103. Data: 2013-01-19 16:24:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2013-01-14 23:21, megrims pisze:
    >

    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-b
    lokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.h
    tml

    > Jesteś taki głupi czy tylko taki głupio piszesz?

    Jak na razie to Ty się właśnie tym popisałeś.

    >I co w tym jest śmiesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

    Ale dla kogo dobrze?
    Komu potrzebny 2 mm ślimak?

  • 104. Data: 2013-01-19 18:32:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 16:13:45 +0100, The_EaGle napisał(a):
    > Jesteś taki głupi czy tylko taki głupio piszesz? I co w tym jest
    > śmiesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

    Nie szkoda pieniedzy ? Skoro zagrozone, to widac i tak wygina :-)

    J..

  • 105. Data: 2013-01-20 07:54:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > że na nic ważnego to nie wpływa.

    cieszę się, iż zauważyłeś że przyczepiłeś się zupełnie bez sensu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 106. Data: 2013-01-20 07:54:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Skoro ślimak jest zagrożony to chodzi o przyrodę. Czy czegoś nie
    > zrozumiałeś z tego trudnego tekstu na onecie?

    Chciałbym, aby kraj dbał o mnie tak, jak o ślimaki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 107. Data: 2013-01-20 08:42:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > cieszę się, iż zauważyłeś że przyczepiłeś się zupełnie bez sensu :)

    Zauważyłem, iż na małą poprawkę z mojej strony Ty zupełnie bez sensu
    zacząłeś zaprzeczać że białe jest białe.

  • 108. Data: 2013-01-20 09:54:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zauważyłem, iż na małą poprawkę z mojej strony Ty zupełnie bez sensu
    > zacząłeś zaprzeczać że białe jest białe.

    Ale przecież to już prezes mówił, że nikt nam nie wmówi, że białe jest
    białe!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 109. Data: 2013-01-20 10:15:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale przecież to już prezes mówił, że nikt nam nie wmówi, że białe jest

    No to faktycznie sobie wzór do naśladowania znalazłeś....

  • 110. Data: 2013-01-20 11:19:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > Też ale reszta świata ma to gdzieś chociaż szczytnych ideałów nie
    > brakuje. A żywność się wyrzuca bo takie prawo. Żałość.
    >
    > Widzę że z jakiegoś powodu żywisz dużą niechęć do przedstawicieli tego
    > samego gatunku żyjącego na Twojej planecie.

    kulą w płot... nie żywie niechęci tylko widać jak na dłoni że ładowanie kasy
    i żarcia do afryki nie ma sensu.

    Zanim oni nie zrozumieją że religia i szowinizm plemienny jest głupotą to
    nie ma tam szansy na poprawę sytuacji, podobnie zresztą w krajach arabskich.
    Naszą nawiększą zdobyczą cywilizacyjną jest powolne uwolneinie sie od
    religii i szowinizmu narodowego. Tak strasznie plujemy na nasz
    materialistyczny styl życia ale to dzieki niemu wolimy spokojne życie,
    zarabianie kasy i kupowanie kolejnych zabawek zamiast urządzania sobie co
    jakiś czas krwawych łaźni w imię tzw WARTOŚCI NADRZĘDNYCH.

    To właśnie brak ideałów i zasad ta cywilizacja śmierci jest tym dzieki czemu
    żyjemy w pokoju.

    popatrz na narodowców, kiboli i inne grupy szowinistyczne, oni wciąż sa w
    średniowieczu ciągle chcą sie okaleczać i zabijać, są prymitywni, nadają sie
    do afryki.

    Tamci musza zrozumieć sami że ważniejsze od wspolnoty religijnej od słowa
    szamana, kapłana czy wodza od wspólnoty plemiennej jest ŚWIĘTY spokój i
    wygodne życie. Że nie ma sensu zabijać drugiego tylko dlatego, że pochodzi z
    innej rodziny czy plemienia, że ma inny kształt nosa czy odcień skóry, że
    wierzy w innego bożka, bogów czy boga, że lepiej jest robić biznes zarabiać
    kasę i mieć coś fajnego.

    > Natomiast drogie Ci jest istnienie jednego z tysięcy gatunków które w
    > historii planety wymierały i ciągle będą wymierać.
    > Jakiś uraz? :-)

    Przypominam że plemiona ludzkie też wymierały i był to proces naturalny tak
    samo jak wymieranie gatunków. Tylko, że te procesy zachodza na tyle długo,
    że zwykle nie zakłócają zbytnio homeostazy całego systemu. Za wyjątkiem
    wymierania spowodowanego katastrofami naturalnymi czy dzałaniem człowieka.