  • 41. Data: 2012-01-18 13:48:51
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Myjk napisał(a):
    > Zarobek netto podałeś odliczając wynajem mieszkania, opłaty za żarcie i
    > dojazdy na ten etat?
    A jaki to ma związek? Tu w PL tez musi żreć mieszkać i co tam jeszcze.

    Zobacz ile zarabia sie w Austi i jak się ma te ichne 8PLN za litr paliwa.
    http://u.42.pl/2HGz
    --
    Krzysiek

  • 42. Data: 2012-01-18 13:51:02
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 13:25, masti pisze:

    > no to sobie wybrałeś idola

    grunt, że TVN Białoruś nadal popiera TUskaszenkę to jest najważniejsze

    gregor

  • 43. Data: 2012-01-18 13:52:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To się nazywa alergiczna reakcja na krytykę.

    Otoz to, ale uwierz mi, jego tez to boli. Nawet bardziej, bo na nich
    glosowal, ale co ma teraz zrobic ?:) Przeciez sie nie przyzna, wiec idzie w
    zaparte.

    sz.

  • 44. Data: 2012-01-18 13:52:53
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-18 09:01, Robek pisze:
    > SZOK !!!
    > Po ile u was jest ???

    4,16 ropa, benzyna po 4,23.

  • 45. Data: 2012-01-18 13:57:52
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    [...]
    > Kryzys był już przed wyborami. I nie przeszkodził. Uszanuj wynik a jak
    > Ci się demokracja nie podoba - to razem z kolegą - sio do Łukaszenki -
    > tam benzyna tania.

    Muszę porzyznać, argumentacja debila.
    Nie wpadaj tylko w kompleksy, takich jest tu więcej :)
    Jak tylko ktoś zwróci uwagę na cokolwiek pozytywnego na Białorusi, w Afryce,
    w Chinach etc. to zaraz znajdzie się debil, który zaproponuje tam wyjazd.
    Nie wiem, czy to przedszkolaki piszą tu czy ćwierćmózgi?
    Ja sam bywałem w wielu krajach o których zdarza mi się tu czasem napisać,
    ale dlaczego miałbym się tam wyprowadzać?

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 46. Data: 2012-01-18 14:00:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Robek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > SZOK !!!
    > Po ile u was jest ???

    http://wyborcza.pl/1,75248,10976978,Rosjanie_dostarc
    zyli_paliwo_na_Alaske.html

    Robimy zrzute i dzwonimy do kapitana tego tankowca, żeby podpłynął też do
    nas?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 47. Data: 2012-01-18 14:08:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Kryzys był już przed wyborami. I nie przeszkodził. Uszanuj wynik a jak
    > Ci się demokracja nie podoba - to razem z kolegą - sio do Łukaszenki -
    > tam benzyna tania.

    Buahaahaha. 20% uprawnionych do głosowania oddało głos na Tuskomatołków i
    teraz terroryzują 80% społeczeństwa.
    Demokracja by była wtedy, gdyby wybory powtarzano do skutku aż 100%
    uprawnionych zagłosuje.
    Twoja demokracja to tak samo ważny głos menela spod budki, byle by dowód
    miał, jak i profesora.
    Dlaczego małoletnie dziecko nie ustala budżetu domowego i nie decyduje o
    prowadzeniu domu? Bo nie ma wiedzy.
    Tak samo menel spod budki nie ma szarego pojęcia więc zaglosuje temu kto
    obieca więcej lub przyjedzie pstryknąć sobie z nim fotkę.

    Marek

  • 48. Data: 2012-01-18 14:09:36
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    z wrote:

    > To się nazywa alergiczna reakcja na krytykę. Nawet mnie już to nie
    > śmieszy. Jak się drobnych prostych rzeczy nie potrafi zrobić to co mówić o
    > "wizjach i dalekosiężnych planach"
    > I znowu nawet nie wspomniałem o obietnicach.
    > Wiem. Niwygodne tematy poruszam. Mam się wynieść do Peru. Tam
    > przynajmniej słońce świeci. :-)

    Jadę z Tobą, przynajmniej nikt mnie nie będzie wysyłał do Rosji albo na
    Białoruś.
    No i nie będę musiał wygrywać wyborów :)

    Problem tylko w tym, że tam chyba piją tekilę czy cóś... w każdym razie
    ciężko będzie przywyknąć :(

  • 49. Data: 2012-01-18 14:12:34
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Rubel białoruski stracił na wartości trzykrotnie w ciągu roku.
    > A ceny są urzymywane sztucznie, bo jakby nie, to już by nie było
    > Lukaszenki. No to i jest paliwo za 2.40. Ciekawe jak długo. Oczywiście
    > jakby co, Lukaszenko wyliże buty Rosji a ta mu "pomoże". Na przykład odda
    > rurociągi o ile już tego nie musiał zrobić - były żądania...

    My liżemy dupę murzynowi i, siłą rzeczy, gówno z tego mamy :)

  • 50. Data: 2012-01-18 14:15:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-18, masti <g...@t...hell> wrote:

    > bzdura

    Niestety nie.

    > a komu oddaliśmy?

    Na razie chyba tylko koncesje na poszukiwania.

    Krzysiek Kiełczewski