  • 51. Data: 2012-01-18 14:19:55
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Buahaahaha. 20% uprawnionych do głosowania oddało głos na Tuskomatołków i
    > teraz terroryzują 80% społeczeństwa.
    > Demokracja by była wtedy, gdyby wybory powtarzano do skutku aż 100%
    > uprawnionych zagłosuje.

    Dlatego w wielu krajach wybory sa obowiazkowe.

    sz.

  • 52. Data: 2012-01-18 14:20:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello z,

    > To się nazywa alergiczna reakcja na krytykę.

    Przeciez to nie mnie krytykujesz.

    > Nawet mnie już to nie śmieszy.

    Bo to nie jest śmieszne. Siąść przed komputerem i narzekać na Tuska
    byle dureń potrafi. Ale spróbowac wygrać wybory już nie ma komu.
    Blablać, że źle każdy potrafi - od kibord-łoriora w usenecie po
    prezesa najpoważniejszej(?) partii opozycyjnej. Ale przekonać wyborców
    do swoich racji jakoś nie potraficie.

    Jedne marnuje swoje głosy na Kononowicza, inny na Korwina. Ani jeden
    ani drugi szans nie mieli, nie mają i jeszcze długo miec nie bedą.

    Czyli albo organizuje się opozycję, która ma szanse wygrać wybory albo
    godzi się z wyrokiem demokracji albo pakuje walizy i wyjeżdża.

    [... głupoty ...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2012-01-18 14:24:37
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > 4,16 ropa, benzyna po 4,23.

    W Gdansku ? Chcialbys.

    sz.

  • 54. Data: 2012-01-18 14:30:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jan 2012 13:48:51 +0100, Krzysztof 45

    > A jaki to ma związek? Tu w PL tez musi żreć mieszkać i co tam jeszcze.

    Ma znaczenie, bo koszty utrzymania są inne. Ja już znam paru takich, co
    zwęszyli dobrobyt zagranicą, który tak tutaj wychwalasz. Szybko zostali
    zweryfikowani. W tym siostrę cioteczną, co pojechała do Włoch, zapraszała
    na salony, chwaliła się ile to pieniędzy tam trzepią. Po dwóch latach
    wrócili, jak nic nie mieli tak nie mają. Gorzej, bo nawet małżeństwem już
    nie są.

    Także błagam cię, schowaj te głodne kawałki w buty. Opowiadasz te
    populistyczne kawałki o dobrobycie z takim przekonaniem jakby inni życia
    nie znali.

    > Zobacz ile zarabia sie w Austi i jak się ma te ichne 8PLN za litr paliwa.

    Ale ja nie mieszkam w Austrii i nie planuję się tam przeprowadzić, to co to
    mnie obchodzi jak tam jest? Przykład ceny paliwa w EU miał na celu pokazać,
    że to nie tylko u nas cena paliwa idzie w górę, jak tu niektórzy z uporem
    maniaka sugerują. W 2009 też u nas ON kosztował 3,45zł a nikt podatków nie
    tykał.

    --
    Pozdor Myjk

  • 55. Data: 2012-01-18 14:32:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na razie chyba tylko koncesje na poszukiwania.

    Koncesje na poszukiwania = koncesje na wydobycie !!!

    sz.

  • 56. Data: 2012-01-18 14:36:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    szufla wrote:

    > ROTFL. Lukaszenki nie bedzie jak opusci ten swiat

    > Jest kilka krajow, gdzie cena jest jeszcze nizsza i nie jest utrzymywana
    > sztucznie.

    Tak, np. Zjednoczone Emiraty Arabskie -- tam jest tańsza niż woda :)

    No i co z tego?

    \SK

  • 57. Data: 2012-01-18 14:37:05
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    szufla wrote:

    > Czesciowo ruskim i co ty na to ? :P

    Że pleciesz od rzeczy :P

    \SK

  • 58. Data: 2012-01-18 14:39:02
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-01-18 14:00, yabba pisze:

    > http://wyborcza.pl/1,75248,10976978,Rosjanie_dostarc
    zyli_paliwo_na_Alaske.html

    > Robimy zrzute i dzwonimy do kapitana tego tankowca, żeby podpłynął też
    > do nas?

    i tak pierwszy przy korycie byłby Urząd Celny i Urząd Skarbowy..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 59. Data: 2012-01-18 14:40:02
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    z wrote:

    > Spoko majonez Sarkozi zbajeruje Merkel żeby zakazać wydobycia (pod
    > pretekstem ekologii oczywiście) w celu upłynnienia swojej nadwyżki prądu
    > Żabojady zaczęły oszczędzać i trzeba to gdzieś sprzedać bo zamykanie
    > elektrowni atomowych się nie kalkuluje.
    > Jak trzeba będzie to się napuści nawiedzonych ekologów.

    No w Merkelandzie chyba napuścił. Oni chcą wszystko atomowe u siebie
    zamknąć. Sarkozy im potem sprzeda :)

    > Tu jest UE tu się biznes robi. Nie ma sentymentów.

    \SK

  • 60. Data: 2012-01-18 14:41:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    Arek wrote:

    > My oddaliśmy gazoport (ze względu na niemiecko-rosyjską rurę nie mogą
    > tam wpływać statki o pewnej wielkości)

    To teraz poprzuj to faktami.

    > oraz gaz łupkowy.

    Komu? Gdzie?

    > I jakoś nie
    > przypominam, abyśmy dostali coś w zamian.

    A za co?

    \SK