  • 31. Data: 2012-01-18 13:22:27
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: z <z...@g...pl>

    > Ta partia już do wyborów dociągnęła i je wygrała.

    Tym bardziej się dziwię że nic nie robi.

    > Kryzys był już przed wyborami. I nie przeszkodził. Uszanuj wynik a jak
    > Ci się demokracja nie podoba - to razem z kolegą - sio do Łukaszenki -
    > tam benzyna tania.

    Wynik ma w głęboki poważaniu W... mnie ten bajzel i niemoc władzy.
    Codziennie jakaś nowa fuszerka ministra.
    - sprzedaż węgla
    - samochody z niepełnosprawnymi na autostradach
    - przedszkolaki do I klasy
    - nowe egzaminy na PJ
    - VAT na ubranka dla dzieci
    - Bezsensowne projekty prorodzinne
    To tak z jednego miesiąca.
    Patrz Pan nawet do ochrony zdrowia nie doszedłem...
    Żeby to coś chociaż administrować umiało...

  • 32. Data: 2012-01-18 13:25:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 13:11:11 +0100 osobnik zwany gregor
    wystukał:

    no to sobie wybrałeś idola

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2012-01-18 13:25:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 13:10:51 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > My oddaliśmy gazoport (ze względu na niemiecko-rosyjską rurę nie mogą
    > tam wpływać statki o pewnej wielkości)

    bzdura
    > oraz gaz łupkowy.

    a komu oddaliśmy?

  • 34. Data: 2012-01-18 13:26:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 13:13:44 +0100 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Argument typowy dla debila :/
    > Kiedy zaczniesz plakac, jak cena bedzie 10zl/l ?
    >
    > sz.

    nie stać Cię i dorabiasz ideologię

  • 35. Data: 2012-01-18 13:28:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello z,

    > Tym bardziej się dziwię że nic nie robi.
    > Wynik ma w głęboki poważaniu W... mnie ten bajzel i niemoc władzy.

    Prosta sprawa - wygraj wybory i zmień to! A jak nie masz na to jaj, to
    bądź łaskaw przyjąć do wiadomości, że większość uznała, że woli taką
    władzę a nie inną.

    A jak wola większości Ci sie nie podoba, to masz do wyboru - Rosję,
    Białoruś, Koreę Północną, Kubę... Oni też mają w głebokim poważaniu
    wyniki wyborów.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2012-01-18 13:29:05
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > a komu oddaliśmy?

    Czesciowo ruskim i co ty na to ? :P

    sz.

  • 37. Data: 2012-01-18 13:33:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > nie stać Cię i dorabiasz ideologię

    Jeszcze mnie stac, ale niedlugo i ciebie nie bedzie i nie tylko na paliwo,
    zobaczysz jak ideologia zamienia sie w rzeczywistosc.

    sz.

  • 38. Data: 2012-01-18 13:35:59
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 13:25, masti pisze:

    > a komu oddaliśmy?

    Spoko majonez Sarkozi zbajeruje Merkel żeby zakazać wydobycia (pod
    pretekstem ekologii oczywiście) w celu upłynnienia swojej nadwyżki prądu
    Żabojady zaczęły oszczędzać i trzeba to gdzieś sprzedać bo zamykanie
    elektrowni atomowych się nie kalkuluje.
    Jak trzeba będzie to się napuści nawiedzonych ekologów.
    Tu jest UE tu się biznes robi. Nie ma sentymentów.

  • 39. Data: 2012-01-18 13:39:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jan 2012 13:20:01 +0100, Krzysztof 45

    > Chcesz powiedzieć że glazurnicy w PL na
    > budowach zarabiają 4-8 tysia na miesiąc?
    > Więc jak coś napiszesz do zastanów się
    > nad tym co chcesz napisać.

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Pisz konkretniej na następny raz. Rzucanie ogólnikami niczemu nie służy, a
    na takie populistyczne hasełka nabrać się mogą tylko ci mniej myślący.

    > Ja podaje przykład etatu w D dla bezrobotnego polaka

    No, teraz dopiero dopisałeś...

    >a nie fachmana-Niemca ze zleceniami z polecenia za 4 -5tyś Euro.

    Zarobek netto podałeś odliczając wynajem mieszkania, opłaty za żarcie i
    dojazdy na ten etat?

    --
    Pozdor Myjk

  • 40. Data: 2012-01-18 13:42:11
    Od: z <z...@g...pl>

    > Prosta sprawa - wygraj wybory i zmień to! A jak nie masz na to jaj, to
    > bądź łaskaw przyjąć do wiadomości, że większość uznała, że woli taką
    > władzę a nie inną.

    To się nazywa alergiczna reakcja na krytykę. Nawet mnie już to nie śmieszy.
    Jak się drobnych prostych rzeczy nie potrafi zrobić to co mówić o
    "wizjach i dalekosiężnych planach"
    I znowu nawet nie wspomniałem o obietnicach.
    Wiem. Niwygodne tematy poruszam. Mam się wynieść do Peru. Tam
    przynajmniej słońce świeci. :-)