  • 21. Data: 2012-01-18 13:06:17
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-18 12:51, Krzysztof 45 pisze:
    > Właśnie mój koleś podłapał robotę w Niemczech jako brukarz za 1650 E
    > To po dzisiejszym kursie daje 6600pln

    Ale to dużo czy mało? Znajomy glazurnik wyciąga od 4.000 do 8.000/mc
    W Polsce.

  • 22. Data: 2012-01-18 13:08:56
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > bo jakby nie, to już by nie było Lukaszenki.

    ROTFL. Lukaszenki nie bedzie jak opusci ten swiat

    > No to i jest paliwo za 2.40.

    Jest kilka krajow, gdzie cena jest jeszcze nizsza i nie jest utrzymywana
    sztucznie.

    sz.

  • 23. Data: 2012-01-18 13:09:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > No to Korwin zasponsoruje - jaki problem?

    Żaden, Korwin zasponsoruje zaraz po tym, jak papież zmieni płeć i wyjdzie za mąż ;)

  • 24. Data: 2012-01-18 13:10:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Rubel białoruski stracił na wartości trzykrotnie w ciągu roku.
    > A ceny są urzymywane sztucznie, bo jakby nie, to już by nie było
    > Lukaszenki.
    > No to i jest paliwo za 2.40. Ciekawe jak długo. Oczywiście jakby co,
    > Lukaszenko wyliże buty Rosji a ta mu "pomoże". Na przykład odda rurociągi
    > o ile już tego nie musiał zrobić - były żądania...
    >
    > Tylko tuman może nie chcieć takiego szczęścia dla Narodu Polskiego ;)

    My oddaliśmy gazoport (ze względu na niemiecko-rosyjską rurę nie mogą
    tam wpływać statki o pewnej wielkości) oraz gaz łupkowy. I jakoś nie
    przypominam, abyśmy dostali coś w zamian.

    A.

  • 25. Data: 2012-01-18 13:11:11
    Od: gregor <c...@g...pl>

    > Ale jaki prezes? Skąd wiesz czy nie pisze tego zwolennik Korwina, na ten
    > przykład ;)

    strzał w 10 głosowałem na korwina a wcześniej na kononowicza wole ich
    niż tuskaszenkę

    gregor

  • 26. Data: 2012-01-18 13:12:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Nie odpowiada? Sio na Białoruś - blisko masz. Zamieszkaj tam na stałe
    > i chwal demokrację Łukaszenki.

    Jest jakiś zakaz krytyki rządu? I komu bliżej do Łukaszenki?

    A.

  • 27. Data: 2012-01-18 13:13:28
    Od: gregor <c...@g...pl>

    > Nie odpowiada? Sio na Białoruś - blisko masz. Zamieszkaj tam na stałe
    > i chwal demokrację Łukaszenki.

    Akurat jeżdżę tam tylko tankować i śmiać mi się chce z takich
    nieudaczników jak Ty

    gregor

  • 28. Data: 2012-01-18 13:13:44
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie odpowiada? Sio na Białoruś - blisko masz. Zamieszkaj tam na stałe
    > i chwal demokrację Łukaszenki.

    Argument typowy dla debila :/
    Kiedy zaczniesz plakac, jak cena bedzie 10zl/l ?

    sz.

  • 29. Data: 2012-01-18 13:18:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gregor,

    > Akurat jeżdżę tam tylko tankować

    Wyjedź na stałe, zacznij tam pracować i żyć - przekonaj się, co wiąże
    się z "niskimi" cenami benzyny. Bo wtedy one przestaną być dla ciebie
    niskie.

    > i śmiać mi się chce z takich nieudaczników jak Ty

    I po co to?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2012-01-18 13:20:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jakub Witkowski napisał(a):
    > Ale to dużo czy mało? Znajomy glazurnik wyciąga od 4.000 do 8.000/mc
    > W Polsce.
    Chcesz powiedzieć że glazurnicy w PL na budowach zarabiają 4-8 tysia na miesiąc?
    Więc jak coś napiszesz do zastanów się nad tym co chcesz napisać.

    Ja podaje przykład etatu w D dla bezrobotnego polaka, a nie fachmana-Niemca ze
    zleceniami z
    polecenia za 4 -5tyś Euro.
    --
    Krzysiek