  • Data: 2012-01-20 13:23:34
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Piotr Sieniawski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 20, 12:54 pm, Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > Ktoś Ci głupot naopowiadał i stąd Twoje przemyślenia.
    > Dodaj jeszcze, że ajfonów i komórek nie było, bo to jest na Twoim poziomie.
    > Tylko nie zapomnij dodać, że dziś co prawda lodówkę kupią od ręki, ale raty
    > spłacają dwa lata. Mowa o tych "lepszych", co mają pracę, bo inni muszą
    > żywić się na śmietnikach i puszki deptać, zeby przeżyć. Tam dopiero jest
    > integracja! (Chyba lubisz to słowo?).
    > Z paszportami też gadasz głupstwa, ale już nie chce mi się wyjaśniać.
    > Krótko mówiąc, tylko skazańcy lub wojujący opozycjoniści nie dostawali a i
    > to nie wszyscy.

    Podstawowa różnica pomiędzy wtedy a dziś jest taka, że dziś możesz
    pisać co ci przyjdzie do głowy, a wtedy to, na co ci ktoś pozwolił (ja
    tego nie poczułem bo nie było wytycznych co do tego czy lepszy pies
    Cywil czy pies Szarik).
    Jako dzieciak w owych czasach wolałem się integrować ganiając po
    lekcjach z kumplami za piłką niż spędzić długie 4 godziny (a dla
    gnojka z podstawówki to wieczność) w kolejce po mięcho.
    Z powodu powyższego pozwolę sobie wyżej cenić dzisiejsze czasy, w
    których "ch... w d... temu j.... T..i!" nie kończy się poważnymi
    konsekwencjami.