    From: Michal <m...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: RIGOL DS1052E vs OWON SDS 7102
    Date: Fri, 03 Feb 2012 07:50:33 +0100

    W dniu 03.02.2012 03:35, sundayman pisze:
    > No to teraz ja !
    >
    > Jeden z tych dwóch bym chciał...
    > To, że owon ma większy ekran, no to niby fajnie , zawsze to lepsza
    > widoczność, nawet
    > przy założeniu że rozdzielczość taka sama.
    >
    > Ale - OWON ma fajną rzecz - wyjście VGA. Można sobie podłączyć monitorek
    > i wygodnie
    > spoglądać...No i jeszcze jedno - ztcw w OWONie można wypuścić
    > zapamiętany przebieg
    > na zewnątrz - to może być sympatyczny ficzer.
    >
    > No ale poza tym to wygląda na to, że funkcjonalnie jakby podobnie jest -
    > czy może
> [...]

    Koledzy, czemu się tak zachwycacie tymi ekranami?
    Dla mnie przy kupnie oscyloskopu ważne jest (poza pasmem oczywiście),
    jaką ma pamięć przebiegów, jakie tryby wyzwalania (w Owonie, którego
    trochę używałem u znajomego było z tym bardzo licho), czy wyzwalanie
    dobrze działa (z tym z kolei było licho we wczesnych modelach Rigola),
    wygoda i szybkość obsługi. Ekran też jest ważny, ale jeśli pozostała
    część nie działa dobrze, to nie ma co wyświetlać.

    Pozdrawiam,
    Michał