    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: RBM- zmiana taryfy i problem
    Date: Wed, 29 Apr 2015 11:49:28 +0200

    On Tue, 28 Apr 2015 21:54:45 +0200, McRella <address.is@invalid>
    wrote:

    >Witam. Od niedawna posiadam RBM na kartę w taryfie Energy. Można tam
    >sobie włączyć stan darmowy do RBM i Play, co uczyniłem od razu po
    >zakupie karty. Przyszedł sms, wszystko OK. Potem wykupiłem opcję "3 dni
    >bez limitów" za 3 zł, a potem jeszcze "7 dni bez limitów" za 7 zł. Po
    >upływie ważności tychże pakietów, zaczęło mi ubywać z konta przy sms-ach
    >do Play, natomiast nie zauważyłem aby pobierało mi z konta przy
    >połączeniach głosowych. Ki diabeł? Pytanie: czy zakupienie któregoś
    >pakietu wyłącza całkiem lub częściowo (hmmm...) stan darmowy? Miał juz
> [...]

    Nie ma takiej opcji żeby jakiś pakiet wyłączał stan darmowy.
    Rozumiem że uruchomiłeś sobie stan darmowy kodem *188# ?
    Sprawdź w play24 czy masz jako włączony.
    To co przychodzi mi do głowy:
    - albo piszesz smsy na numery które są przeniesione z play i pobiera
    zgodnie z cennikiem
    - albo to błąd systemu i po prostu źle nalicza, w takim wypadku
    reklamacja przez play24 i udanie się na forum play w celu
    przyspieszenia zgłoszenia