    Date: Mon, 01 Jun 2015 20:34:44 +0200
    From: Devilson <d...@h...net>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]

    W dniu 2015-05-31 o 22:47, dizel pisze:

    > Z tym modemem to życzę zdrowia, szczęścia i słodyczy.

    Tak jest na razie, czyli jakieś 2 miesiące.

    Akurat w nim nie
    > da się wybrać ręcznie częstotliwości na jakich ma to działać.

    Akurat się mylisz:
    Link 1 -> http://zapodaj.net/c0710a4c62fed.jpg.html
    Link 2 -> http://zapodaj.net/52f5f6bb88e03.jpg.html

    A raczej
    > przy tej promocji jest to jak najbardziej wskazane jak ktoś wyżej
    > pisał żeby sobie na stałe ustawić tylko zasięg lte.

    I ja tak mam.

    > Zresztą ten modem to hilink, nie mam do takich zaufania.
    > Lepiej dołożyć do jakiegoś Huawei.

    Wiesz, kiedy nie ma pewności, że jest zasięg LTE, to kupuje się coś
    tańszego żeby sprawdzić.
    Planuję kupić jakiś ruter 4G.