  • Data: 2015-06-02 16:17:14
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 01 Jun 2015 20:34:44 +0200, Devilson <d...@h...net>
    wrote:

    >Tak jest na razie, czyli jakieś 2 miesiące.
    >
    > Akurat w nim nie
    >
    >Akurat się mylisz:
    >Link 1 -> http://zapodaj.net/c0710a4c62fed.jpg.html
    >Link 2 -> http://zapodaj.net/52f5f6bb88e03.jpg.html

    Ok przepraszam, moja wina, co prawda tego modemu nie miałem ale sam
    się tym tematem interesowałem nie dawno i właśnie pisali wszyscy że to
    hilink i takiej opcji tam nie ma.
    Z drugiej strony też może być tak że na przykładzie play, ciężko
    odróżnić czy to hilink czy nie hlink, kupując w salonie, bo często
    ten sam model kupiony w play, jeden będzie hilnk, a komu innemu trafi
    się normalny.
    I weź tu człowieku bądż mądry.
    Choć w sumie nie o hilink tu chodzi ale o możliwość wyboru ręcznego
    pasma.