  • Data: 2015-06-01 09:22:15
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 May 2015 23:41:31 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >a ja mam huaweia i też się okazał hlink. Ma to jednak plusy dodatnie i
    >plusy ujemne. (taki żart).

    Żle się wyraziłem, oczywiście modemy są w wersji hilink i zwykłej.
    Chodziło mi o zakup jakiegoś Huawei bez hilink oczywiście, choć czasem
    bywa to trudne bo na przykład czasem po pudełku nie można rozpoznać
    czy to hilink czy zwykły. Jedyny sposób to podpięcie pod kompa, ale
    wiadomo można to zrobić dopiero po zakupie, a pytanie o to czy to
    hilink czy nie może przerastać osoby pracujące w salonie.