  • Data: 2015-05-31 23:41:31
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2015 o 22:47, dizel pisze:

    > Z tym modemem to życzę zdrowia, szczęścia i słodyczy. Akurat w nim nie
    > da się wybrać ręcznie częstotliwości na jakich ma to działać. A raczej
    > przy tej promocji jest to jak najbardziej wskazane jak ktoś wyżej
    > pisał żeby sobie na stałe ustawić tylko zasięg lte.
    > Zresztą ten modem to hilink, nie mam do takich zaufania.
    > Lepiej dołożyć do jakiegoś Huawei.
    a ja mam huaweia i też się okazał hlink. Ma to jednak plusy dodatnie i
    plusy ujemne. (taki żart).
    Jeśli ktoś potrzebuje 100giga, to raczej do domu, jako stacjonarny.
    Jeśli więc podłączymy go do pcta, to.... top net info da radę utrzymywać
    tylko LTE, ale nie w h-linku. ( o ile nie pomyliłem nazw, ale liczy się
    istota problemu). Dalej, będziemy mieli internet tylko w jednym PC!.
    (ewentualnie w drugim, o ile pierwszy działa) Są routery, które mają usb
    i obsługują modemy, ale znowu te bez hlink, i nie zawsze router daje
    tyle mocy na 5V żeby to stabilnie działało. No i tu trzeba kupić router
    i modem. Ja się wycwaniłem i kupiłem mifi, czyli taki
    router+modem+bateria. niestety, zasięg wifi takiego wynalazku jest
    znikomy. niema szans aby w zasięgu był komp, komórki i kamery. Zresztą
    owa technologia gsm-lte nie udostępnia adresów IP w taki sposób aby dało
    się "dobić" z zewnątrz do kamer.... więc można to olać.
    Nie piszę tego aby się z kimś kłócić, albo odradzać. Sam korzystam,
    bo oferta jest fajna, ale dupy nie urywa i może się z nienacka skończyć.
    Oferta istnieje od ponad roku, więc nie wiem po co ją TERAZ anonsować,
    chyba że Devilson ma nadmiar kart sim z RMB do opchnięcia na alledrogo.
    O ile się nie mylę tmobile daje 70giga + tablet za 39zł. to też może być
    fajna alternatywa domowego internetu
    ToMasz