  • 11. Data: 2009-01-20 08:44:59
    Temat: Re: RAW dla początkującego
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    AdamCCS napisał(a):
    > NIKON Capturw NX

    Daje tylko trial, potem trzeba kupić pełną wersję. Daje transfer nx.

    wer

  • 12. Data: 2009-01-20 08:49:42
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 20 Sty, 00:21, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@send.no.spam>
    wrote:

    > PS: Jest jakis producent aparatow, dajacy do rawów coś co się nadaje do
    > instalacji na dysku?

    No a czemu nie? Używam na codzień tego co daje Canon, raczej z
    powodzeniem. :D

  • 13. Data: 2009-01-20 08:51:50
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    b...@n...pl pisze:
    > Daje tylko trial, potem trzeba kupić pełną wersję. Daje transfer nx.

    Dziwne, bo ja dostalem pelna...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 14. Data: 2009-01-20 09:16:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ajgor pisze:
    > Po prostu po zrobieniu
    > fotki

    Kocham to określenie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-01-20 12:47:48
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:gl3208$g9e$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > PS: Jest jakis producent aparatow, dajacy do rawów coś co się nadaje do
    > instalacji na dysku?

    Samsung RAWconverter

    JD

  • 16. Data: 2009-01-20 16:07:52
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gl3208$g9e$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Mikolaj Tutak nabazgrał:
    > PS: Jest jakis producent aparatow, dajacy do rawów coś co się nadaje do
    > instalacji na dysku?

    Samsung/Pentax daje SilkyPiksa po lekkim liftingu.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 17. Data: 2009-01-20 17:35:08
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]

    > ...i zniechecisz sie do RAWow na dobre ;-)
    >
    > PS: Jest jakis producent aparatow, dajacy do rawów coś co się nadaje do

    Canon daje sporo niezlego oprogramowania.

  • 18. Data: 2009-01-20 17:50:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Ponoć Canon.

    Ja mam Canona i nie dostalem nic co by się _nadawało_ ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 19. Data: 2009-01-20 17:52:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    > wiadomości news:gl3208

    > Canon daje sporo niezlego oprogramowania.

    Chyba znamy inną definicję "niezłego oprogramowania" ;-)

    Niezły to był RSE, fajny RSP albo LR.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 20. Data: 2009-01-20 18:15:15
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał w wiadomości news:gl53h6

    > Chyba znamy inną definicję "niezłego oprogramowania" ;-)
    >
    > Niezły to był RSE, fajny RSP albo LR.

    A wszystkie robily to samo, tylko mialy suwaki w innych miejscach. No i
    oprogramowanie Canona
    nie wymaga Photoshopa jako hosta do pluginow...