  • Data: 2009-11-23 09:30:59
    Temat: Re: RAW + GIMP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Nov 2009, Dariusz W. wrote:

    > Witaj !

    > Gdzie to trace ? Mozesz podac przyklad

    Tak, dwie lustrzanki (S3 i S5) oraz ze dwa czy trzy aparaty kompaktowe,
    wszystko produkcji Fuji.
    Chodzi o matrycę SR.
    UfRAW nie ma obsługi "małych pikseli", a to w nich zawarty jest
    duży zapas "dynamiki w światłach" :)
    Z darmowych programów chyba tylko S7RAW je obsługuje (acz "automatyczne"
    składanie odstaje sporo od ACRa, dając w zamian możliwość manualnego
    wydłubania składowych, do zwykłej pracy rzadko koniecznego).

    pzdr, Gotfryd