  • Data: 2012-12-21 17:15:19
    Temat: Re: RASPBERRY-PI dostępny w Farnell
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-21 15:47, DJ pisze:

    > Nie wiem. Może żeby sprzedać osobno rozmaite extensions? w tym na
    > przykład RTC za jedyne $20? ;)

    > W zasadzie to mi klient zawsze mówi jak należy prowadzić biznes, gdyż
    > dla niego się to prowadzi. Nie słuchasz klientów z których żyjesz,
    > zwijasz się.

    Słuchasz klienta statystycznego. Jak będziesz próbował dostosować swój
    produkt do oczekiwań każdego marudy to szybciej pójdziesz z torbami.

    > Przybył klient do sklepu/fabryki i koszt jego przybycia był większy niż
    > $0.8. Nawet w przeliczeniu na 1szt zamawianego towaru. Mnie taki
    > producent też bawi.

    A jeśli tych "klientów" będzie setki, z czego każdy ma jakąś innowację
    za 0,8$ zajmującą dajmy na to 6 mm^2? Jeśli ich postulaty uwzględnisz to
    już nie będzie mała płytka za 35$.

    --
    pozdrawiam
    MD